Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1.7 TD 1995r ładowanie akumulatora

marekfiesta 06 Sie 2007 21:08 2578 6
  • #1 06 Sie 2007 21:08
    marekfiesta
    Poziom 19  

    mam taki problem lampka ładowania w liczniku pali się cały czas nie gaśnie lecz ładowanie jest . Awaria wystąpiła w maju klient przyjechał dopiero dziś stad wiem że ładowanie musi być czy w tym układzie występuje jeszcze jakiś przekaźnik po drodze z alternatora na lampke tak ja myśle. Gdzie moge go znaleść lub co może jeszcze być przyczyną proszę o szybką pomoc.

    0 6
  • #2 06 Sie 2007 22:47
    mansky
    Poziom 18  

    naprawym przednim slupku drzwiowym pod plastikowa oslona jest przekaznik[albo ma uzkodzona cewke lub ktos wlozyl nie taki jak trzeba]

    0
  • #3 06 Sie 2007 22:49
    grzech12
    Poziom 16  

    Napisz czy chociaż trochę przygasa po rozpoczęciu ładowania i kiedy zaczyna ładwać(zaraz po uruchomieniu czy trzeba przygazować)

    0
  • #4 06 Sie 2007 22:58
    mansky
    Poziom 18  

    naprawym przednim slupku drzwiowym pod plastikowa oslona jest przekaznik[albo ma uzkodzona cewke lub ktos wlozyl nie taki jak trzeba]

    0
  • #5 06 Sie 2007 23:03
    marekfiesta
    Poziom 19  

    czy tam występuje tylko 1 przekaźnik czy więcej i kiedy on powinien złapać zaraz po uruchomieniu silnika czy po chwili a kontrolka zawsze równo pali nie przygasa

    0
  • #6 06 Sie 2007 23:24
    rysio68
    Poziom 13  

    Oj zacząłbym od sprawdzenia czy na pewno ładowanie jest o.k.
    Czasem ładuje ale za bardzo... Zmierz napięcie na zaciskach akumulatora,
    przy uruchomionym silniku i obr. ok. 3000 nie powinno przekroczyć 14v

    0
  • #7 06 Sie 2007 23:54
    ZBIGNIEW GOGULSKI
    Poziom 21  

    zmierz napięcie tak jak poprzedik ci radzi masz mieć 14,4 volta przy podniesionych obrotach gdyby było duzo więcej to przyczyną może być uszkodzony regulator napięcia jeśli jest elektroniczny to częsta usterka ale też się zdarza jak jedna z diód wzbudzenia się uszkodzi to jest wyższe napięcie ale nie będzie doładowywać aukumulatora odpowiednio bo będzie miec za małą wydolnośc pradową( miałem taki dziwny przypadek w alternatorze poloneza)

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo