Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tuner sat. Tevion FTA 2005

hary m 10 Sie 2007 09:45 4713 11
  • #1 10 Sie 2007 09:45
    hary m
    Poziom 10  

    Witam
    Tuner satelitarny Tevion FTA 2005 , na wyświetlaczu 2005 , na ekranie natomiast grafika na chwile pojawia się i zaraz potem zanika . Mogę prosić o jakąś wskazówkę co można z tym zrobić ? Dziękuję i pozdrawiam

    0 11
  • #2 10 Sie 2007 15:07
    maxim.1
    Poziom 17  

    Wygląda na uszkodzenie softu . Sprawdź czy jest komunikacja z tunerem przez rs232 , jeśli jest wymień
    soft . I pooglądaj dokładnie zasilacz (pomierz napięcia ,
    kondensatory czy nie spuchnięte). Wyłącz zasilanie
    przytrzymaj klawisz od zmiany kanałów włącz zasilanie
    i po kilku sekundach zwolnij przycisk . Napisz czy coś pojawia się na ekranie. Nie znam tego tunera ,napisz
    oznaczenia procesora, głowicy pamięci , czy tuner był czy w takim stanie dostałeś itp.

    0
  • #3 10 Sie 2007 16:47
    hary m
    Poziom 10  

    Wszystkie napięcia sprawdzone oscyloskopem i są ok . Po włączeniu tunera przez chwilę pojawia się grafika (ok.2sek.) i zaraz potem tuner wyłącza się i tak w kółko, pojawia się i znika. Próbowałem już różnych "sztuczek" typu wyłączanie tunera naciskanie przycisków na klawiaturze tunera jak i na pilocie, niestety bez skutku . Też mi się wydaje że tuner ma uszkodzony soft, ale niestety nie mam programów i oprogramowania do niego.
    Oto jego, co niektóre układy:
    ZR39140HQC
    2X32Y3VTW-6
    S29AL016D70TA102

    0
  • #5 14 Sie 2007 16:20
    hary m
    Poziom 10  

    Dzięki bardzo , ale niestety to nie to , tzn nic nie podchodzi.

    0
  • #6 04 Wrz 2007 03:41
    patiomkinowiec
    Poziom 10  

    witam wszystkie mądre głowy mam taki sam tuner wydaje mi sie ok .ale nie posiadam do niego pilota czy ktoś jest wstanie mi pomóc jaki to model może być ??

    Dodano po 2 [minuty]:

    jeżeli jest taka możliwość i ktoś powie mi jak to zrobić to mogę spróbować skopiować soft i przesłać go haremu

    0
  • #8 07 Wrz 2007 09:17
    hary m
    Poziom 10  

    Tuner Tevion Mod. FTA-2005 posiada pilot RS20807

    0
  • #9 12 Wrz 2007 14:20
    patiomkinowiec
    Poziom 10  

    dzieki wielki hary za info co za pilot:D ,szkoda że nikt nie podesłał jak skopiować soft.:|

    Dodano po 13 [minuty]:

    hary dołacz fote tego pilota jak możesz

    0
  • #10 01 Gru 2008 13:13
    Olek II
    Moderator

    Witam, mam dokładnie ten sam problem co autor tematu. Można z tym coś zrobić? Pozdrawiam i czekam na jakąś odpowiedź.

    0
  • #11 20 Maj 2009 20:55
    kornik23
    Poziom 15  

    Pod głowica jest flash trzeba go wyzerować i będzie chodzić.
    Pozdrawiam
    Dorzucam soft od skymestera dx 15 na zoranie wygląda na wizualnie i technicznie identyczny jak tevion zastanawia mnie jedy w czym to wyedytować? z tego co widzę to zeruje Flasha na starcie wiec może wystarczy tylko ten soft do naprawy resetujących sie tevionów. Z tego co wyczytałem do teviona z zoranem nie nadaje się soft od strong!.Pasuje jeżeli jest w środku inny procek. Wgranie złego boota powoduje w/w objawy.

    0
  • #12 29 Wrz 2009 22:57
    jerzykw63
    Poziom 12  

    w tunerze tym kondensator C87 traci pojemność, przez co blokuje się tuner.jest on obok procesora.

    0