Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zmiana przepływomierza klapowego na termiczny.

musculus 18 Lip 2012 22:15 91265 136
  • #121 18 Lip 2012 22:15
    piwek9
    Warunkowo odblokowany

W temacie przepływomierzy jestem zupełnie zielony dlatego bardzo dziękuje za wszelkie wskazówki , na 4 cylindrach już pracuje ok do 3tyś obrotów , uczę się może cos wymyślę . Dzięki serdeczna musze poczytać jednak bo jestem za cienki . :|

• Relpol
  • #122 09 Gru 2012 18:29
    roko772
    Poziom 2  

Witam wszystkich, to mój pierwszy post tutaj. Mam Golfa MK2 z silnikiem NZ, w którym gaz na moje jest trochę dziwnie rozwiązany. Mikser jest przymocowany bezpośrednio do obudowy filtra powietrza i przed przepływomierzem, który nie działa(klapa obracająca się z bardzo dużym oporem+styki nie dotykające płytki, numer 0 280 200 048) i, gdyby tego było mało, z drugiej strony komory silnika. Czy można w takim układzie(mikser przed przepływką) zastosować przepływomierz termiczny czy lepiej iść już w prostą sekwencję?
    Pozdrawiam i gratuluję urządzenia ;)

• Relpol
  • #123 09 Gru 2012 21:09
    ociz
    Moderator Samochody

Można dać mikser między przepustnicą a klapowym przepływomierzem po dodaniu kompensacji parownika. Z przepływomierzem termicznym to już i kompensacji nie trzeba.
    Co do 4 generacji (po lamersku sekwencja) to nie wystarczy taka "prosta" bo fullgroup-a jest wymagająca.

• #124 10 Gru 2012 11:19
    roko772
    Poziom 2  

Czyli, jak dobrze rozumiem, zamontowanie miksera przed termicznym przepływomierzem jest bezpieczne? A co do wtrysku, u mnie wtryskiwacze benzynowe są podłączone pod jedno wyjście, co oznacza tyle, że wszystkie są uruchamiane jednocześnie.

• #125 10 Gru 2012 16:11
    musculus
    Poziom 17  

roko772 napisał: