Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW T4 1.9D temperatura i paliwo wskazniki

GepardBMW 17 Aug 2007 01:49 4018 3
  • #1
    GepardBMW
    Level 11  
    Witam. Mialem duzy problem z zegarami mianowicie nie dzialal wskaznik tem plynu oraz wskaznik paliwa lamka cisneinia oleju i przegrzania silnika. Zegary wyjalem przelutowalem. Poziom paliwa wrocil lampka przegrzania silnika rowneiz kontrolka cisneinia oleju tez ale na chwilke gdyz czasem po dluzszym postoju dziala normalnie (zapala sie po wlaczeniu zaplonu) a le czescie mignie raz i gasnei. Obstawialem czojnik profilaktycznei go wymienilem ale nie pomogo po zwarci kabla z masa tez ten sam objaw. Jeszcze ciekawsza rzecz tyczy sie wskaznika temp plynu sprawdzilem zwierajac kabelek zolto czerwony z masa rosnie normalnie. Dzis wymienilem czojnik gdyz wszystko na to wskazywalo podlaczylem odpalam autko a tam temp odazu maks lampka rzegrzana mruga a paliwo nawet sie nie ruszylo. po odlaczeniu czojnik alampka nie miga a paliwo idzie normaplnie do gory. Jutro zmierze stabilizator czy ma 10V bo jeszce jego obstawiam. A jeszce jedna sprawa po rozebraniu wskaznika tem i paliwa okazalo sie ze ducik nawiniety na bimetal jest mocno przypalony ale wskanznik podnosi sie normalnie po daniu zasilania. Autko transporter T4 1994r. 1.9D bez obrotomierz. Z gory dziekuje za wszelkie wskazowki.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    a8quattro
    Level 16  
    a masa na tablicy jest ok ?
  • #3
    GepardBMW
    Level 11  
    Sprawdzajac zwyklym miernikiem wyszlo na to ze tak jutro bede mial dokladniejszy przyzad pomiarowy :) Ale wydaje mi sie ze gdyby nei bylo masy to wskaznik nie poszedl by na maksa na zimnym silniku m, A dodam ze nagrzewajac sie temperatura idzie w dol co pokazuje ze czojnik dziala tylko w odwrotnym kierunku . Z odlaczona kostka czojnika paliwo zachowuje sie w 100% normalnie. Na żółto czerwonym kabelku jest 4,3V.
  • #4
    GepardBMW
    Level 11  
    I chyba zdiagnozowalem przyczyne spalil sie drucik oplatajacy bimetal w wskazniku a raczej jego izolacja i dochodzilo do zwarcia. W takim razie poszukuje zegarow badz samych czesci...