Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lampiak gitarowy(5w) + dodatkowa końcówka mocy

Pieczar91 17 Aug 2007 22:32 1221 8
lampy.pl
    Pieczar91
    Level 10  
    Czy połączenie takie jak w temacie jest możliwe, jeżeli nie rozumicie o co mi chodzi to wyjaśniam: do tego - http://audioton.republika.pl/gitarowiec.html dodać jeszcze jakąś końcówkę by ostatecznie te dzieło miało(60-80w)* chyba żeby skrócić sobie drogę wykorzystać z tego 5watowca tylko przed wzmacniacz i mocniejszą końcówkę. Pewnie zastanawiacie się dlaczego nie wezmę jakiegoś gotowego schematu wzmaka 60-80w, otóż dlatego ponieważ potrzebuje tylko czysty kanał(chodzi mi o takie ciepłe brzmienie). A teraz moje obawy: jeśli końcówki(tej drugiej) nie spale( tak jestem laikiem) bo przecież pójdzie na nią o wiele większy sygnał niż z jakiegoś przed wzmacniacza, to będę miał mocno przesterowany sygnał ponieważ dźwięk przesterowuje się w końcówce (a tu były by dwie) a o ile się nie mylę to największy przester jest gdy końcówka jest przeciążona(a ta druga była by mocno przeciążona)
    * kuzyn starał mi się wytłumaczyć że np. 10w z tranzystora ma sie nijak do 10w z lampiaka, a więc uściślę 60-80w "tanzystorowych" P.S. nie musicie po mnie od razu jeździć, pamiętajcie że jest to dział: POCZĄTKÓJĄCY, Laborki, Teoria, Referaty
  • lampy.pl
    darlon
    Level 17