witam miałem problem z nie równą praca silnika, wiadomo przewody kopułka palec itd - sprawdzone ale silnik nadal nie pracuje równo.Kupiłem lampe do ustawiania zapłonu w celach diagnostycznych i wykryłem jakąś usterke teoretycznie cewki, jak zapinam kabel czujnika lampy na kabel z cewki, to migotanie jest z przerwami co 2 sek (badałem na innym aucie podobnym i jest idealnie równo) i moje pytanie czy to wskazuje na 100% na cewkę czy moze jest jeszcze jakieś sterowanie które moze byc za to odpowiedzialne, auto to mercedes W126 z 84roku, cewka nie jest jakaś fikuśna wygląda tak
http://moto.allegro.pl/item225357887_cewka_zaplonowa_polonez_fiat_fso_125_caro_.html
czy moge tam podpiąć cewke właśnie od poloneza czy starej skody(takie cewki mam w domu) w celach diagnostycznych czy coś stoi na przeszkodzie ?.
http://moto.allegro.pl/item225357887_cewka_zaplonowa_polonez_fiat_fso_125_caro_.html
czy moge tam podpiąć cewke właśnie od poloneza czy starej skody(takie cewki mam w domu) w celach diagnostycznych czy coś stoi na przeszkodzie ?.