Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mondeo 93 1,8 benzyna automat

maniekxx 20 Sie 2007 16:39 1071 4
  • #1 20 Sie 2007 16:39
    maniekxx
    Poziom 19  

    Witam jest problem z uruchomieniem tego auta. Ani na gazie an na benzynie , rozr. kreci paliwo podaje. Sasiad (to jego auto) podejrzewa cewke jakie powinny byc opornosci pomiedzy cylindrami. z tego co wiem sa 2 cewki i lacza 1-4, 2-3.

    0 4
  • Sklep HeluKabel
  • #2 20 Sie 2007 20:36
    magik332
    Poziom 20  

    Witam opór cewki to ,opór, cewka pierwotna: 0.5 - 1.5 omów ,opór, cewka wtórna: 10.000 - 16.000 omów.Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre połączenie. Sprawdzić opór, cewka pierwotna: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej. Zmierzyć opór pomiędzy wtykiem złącza napięcia zasilania a wtykami złącza pierwotnego układu łączeniowego cewki zapłonowej. Porównać z podanym oporem. Sprawdzić opór, cewka wtórna: Wyłączyć zapłon. Wyjąć przewody świecy zapłonowej z cewki zapłonowej. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką 1 i 4 lub 2 i 3 świecy zapłonowej w cewce zapłonowej. Porównać z podanym oporem. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z cewki zapłonowej. Włączyć zapłon lub pokręcić silnikiem przy pomocy korby i zmierzyć napięcie pomiędzy końcówką(ami) złącza napięcia zasilania a ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to należy sprawdzić okablowanie i, jeśli takie są, bezpiecznik i przekaźnik. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącza z cewki zapłonowej i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy końcówkami złącza pierwotnego układu łączeniowego i odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Powinny one być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. Sprawdzić sygnał z ECU: Podłączyć oscyloskop do jednego z wtyków sygnałowego urządzenia ECU i uziemienia. Uruchomić silnik i porównać pokazany obraz oscyloskopowy. Powtórzyć pomiar dla innego wtyku. Kiedy przychodzi dobry sygnał, napięcie zasilania i podłączenie do ECU są poprawne, to świeca zapłonowa powinna zaiskrzyć.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 20 Sie 2007 21:16
    SilverClouds
    Poziom 9  

    maniekxx napisał:
    Witam jest problem z uruchomieniem tego auta. Ani na gazie an na benzynie , rozr. kreci paliwo podaje. Sasiad (to jego auto) podejrzewa cewke jakie powinny byc opornosci pomiedzy cylindrami. z tego co wiem sa 2 cewki i lacza 1-4, 2-3.


    Mialem ten sam problem.Jezeli nie pomoze instrukcja kolegi to sprawdz swiece. U mnie to wlasnie one byly winowajca. Wpadlem na to po dluuugim czasie bo stare nie wygladaly na THE END.

    0
  • #4 20 Sie 2007 23:01
    powidz
    Poziom 20  

    Zobacz lepiej przełącznik bezwładnościowy.

    0
  • #5 20 Sie 2007 23:10
    a8quattro
    Poziom 15  

    jest tam gdzie kolo zapasowe o ile dobrze pamietam

    0