Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Gramofon-jaki?

Danielnis 20 Aug 2007 23:18 16525 95
    Danielnis
    Level 16  
    Witam.
    Mam chrapkę kupić gramofon.. Oczywiście sprawny i żeby ładnie się prezentował.. Tylko jest problem.. nie znam się na nich i proszę o rady.. jakie są rodzaje i czy wogóle są i jaki sprzęt moge dostać wmiare tanio - najlepiej do jakiechś 70zł.
    Z góry dziękuje za podpowiedzi..

Dodano po 25 [sekundy]:

i jak sie trzeba obchodzić z takim sprzętem..
    ZBIGNIEW GOGULSKI
    Level 21  
    Witam czemu tak malo chcesz przeznaczyć kasy na gramofon tyle to kosztują płyty. Jak kupisz jakiś wykończony gramofon w fatalnym stanie to będziesz na takiego skazany przez jakiś czas patrzeć lepiej wydaj trochę więcej i kup coś w dobrym stanie. Polecam kupić polskiego Daniela ;Bernarda;Adama .
    Bernarda kupisz w idealnym stanie do 250 zł
    Daniel i Adam to już od 300 zł wzwyż
    Bernard i Daniel mają napędy przeniesione z silniczka przy pomocy pasków. Daniel ma poza tym napęd ramienia sam nastawia się na płytę po dotknięciu odpowiedniego sensora i po skończeniu odtwarzania ramię powraca na miejsce.Bernard nie ma automatyki poza tym że podnosi ramię na końcu płytyi wyłancza talerz. Adam ma napęd bezpośredni talerza jako jedyny Polski gramofon a automatyka jego ogranicza się do powrotu ramienia po skończeniu odtwarzaniai wyłączeniu napędu. Wszystkie te gramofony mają regulację antyskatingu i ciężaru ramienia. Wkładki używają MF100-MF105.
    Daniel w trakcie opuszczania i podnoszenia ramienia ma zblokowany dźwięk żeby nie było stuknięcia w glośnikach.
    układy stabilizacji obrotów są zbliżone patentem do siebie (Daniel i Bernard)
    Pozdrawiam Zbyszek
    Danielnis
    Level 16