Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sharan błąd 515

diam 24 Sie 2007 00:39 5749 15
  • #1 24 Sie 2007 00:39
    diam
    Poziom 10  

    witam
    Mam sharana 97r silnik ADY i wyskakuje mi błąd 515 to czujnik hala poza parametrem ???????? ale go wymieniłem i nadal jest ten problem silnik nie chce wejść powyżej 4500 obrotow po skasowaniu błędu jest ok ale jak uruchomię silnik jeszcze raz to spowrotem jest to samo.
    i jak ustawić najlepiej zapłon bo nie widzę otworu na koło zamachowe do znaki?????

    Jak ktoś by posiadał opis i naprawa sharana to bym był wdzięczny.
    Pozdrawiam

    0 15
  • #2 24 Sie 2007 12:01
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    Skoro poza parametrem, to jest przestawiony zapłon lub synchronizacja.

    0
  • #3 24 Sie 2007 21:36
    erdaniel
    Poziom 14  

    błądł hala być musi,albo po prostu tak jest.

    0
  • #4 26 Sie 2007 21:25
    diam
    Poziom 10  

    może i zapłon


    ale błąd być musi to dlaczego po jego skasowaniu zachowuję się ok i wchodzi na obroty i i szybko reaguje na gaz

    może to czujnik obrotow wału g42 jak go sprawdzić???

    0
  • #5 27 Sie 2007 08:41
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.

    No skoro czujnik Halla, to nie czujnik obrotów wału.

    0
  • #6 27 Sie 2007 23:40
    diam
    Poziom 10  

    czy do ktoryś z tych cujników jes podłączony pezskażnik lub bezpiecznik czy może mmieć jakieś powiązanie ????????? - klawiatura się zacina?


    kupiłem to auto tydzień temu ale wcześniej było chyba u kowala a nie u elektryka :D

    0
  • #7 09 Wrz 2007 17:14
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 09 Wrz 2007 19:57
    elektr.sa
    Poziom 15  

    miałem taki przypadek był uszkodzony przewód od hala i tracił kontakt przy dodaniu gazu gdyż wtedy silnik lekko zmienia swe położenie względem reszty pojazdu

    0
  • #9 09 Wrz 2007 20:34
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 09 Wrz 2007 21:16
    elektr.sa
    Poziom 15  

    przewód we wiązce a nie w aparacie,auto miało stłuczkę i ucierpiało kilka przewodów,a najbardziej przewód od hala ,a reszty dopełniły drgania silnika

    0
  • #11 09 Wrz 2007 21:31
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 02 Paź 2007 01:12
    diam
    Poziom 10  

    Przewody między sterownikiem a hall sprawdzone i ok zapłon ustawiałem na "Vag" gdzieś wyczytałem na forum sekcja 7 w nastawach i okno pierwsze to 57 (56..60) okno drugie 1..2 sugerowane jest 4~~6 po odczepieniu kabli z halla wartości się nie zmieniają czasami załapie i przez chwilę ok lub jak wykasuję błąd to po czasie go łapie spróbuję jeszcze podstawić czujnik położenia wału po podłączeniu do oscyloskopu co jakiś okres ma przerwę

    Pozdrawiam

    Dodano po 2 [godziny] 14 [minuty]:

    czy czujniki temperatury mogą mieć powiązanie z tym że nie wchodzi na obroty lub coś do halla

    0
  • #13 02 Paź 2007 07:55
    ARTURG14
    Poziom 19  

    Zgłasza czujnik halla bo samochod niechodzi i czujnik nieporusza sie ,do 97r tak VW miały,nie patrz na to .A nie przekracza 4500-patrz przepływomierz

    0
  • #14 02 Paź 2007 21:30
    diam
    Poziom 10  

    arturg14 odczyt kodów robiłem na pracującym silniku i po wykasowaniu jest dobrze wchodzi na obroty ale po jakimś czsie łapie ten błąd 515 nawet po wyjęciu i włożeniy kostki od hlla kod się nie pojawia co mi się zdaje że powinien się pojawić podłańczaliśmy pod sterownik kompa i podaje jego wyniki .

    Dodano po 8 [minuty]:

    oto zdjęcia

    0
  • #15 05 Lis 2007 22:40
    diam
    Poziom 10  

    od czego jest grupa 7 czy to zapłon czy ktoś pomoże opisać te odczyty ??

    0
  • #16 03 Mar 2008 23:49
    diam
    Poziom 10  

    ZAMYKAM TEMAT DZIĘKUJE WSZYSTKIM

    0