Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z immobilizer w VW PASSAT 1,9Tdi 94rok OBD2 z1 -

24 Sie 2007 22:18 7296 4
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich!
    Posiadam VW passata z 1994roku 1,9Tdi silnik z1 (chyba) złącze OBD2
    Od kilku dni mam ogromny problem i proszę was o POMOC!
    A więć kilka dni temu kupiłem od gościa wkładkę do stacyjki z dwoma kluczykami bo moja wkładka się już dosyć wyrobiła. On dorzucił mi do tego to kułeczko montowane wokuł stacyjki z kabelkiem - czyli czytnik kodów immobilizera. Immobilizer znajduje się za włącznikiem świateł od lewej strony kierowcy. Wiem też że w kuczyku jest taka mała kosteczka.

    Po przyjechaniu do domu tak bardzo chciałem wypróbować nowy zakup że czytnik (kułeczko z kabelkiem) podłączyłem do mojego starego immobilizera i próbowałem odpalić silnik nowym kluczykiem.
    Auto zapaliło na 1s a potem zgasło (czyli tak jak wtedy gdy kod się nie zgadza) Ale po tym nastąpiła katastrofa.

    Postanowiłem wrócić do starego kluczyka i kułeczka z kabelkiem (czytnika) lecz to też nic nie pomogło. Auto dalej zapala na 1s i gaśnie. Odłączyłem akumulator na 2dni. To też nic nie pomogło. Na kolejny dzień odłączyłem immobilizer i wszystkie jego części. to też nic nie dało.
    Wczoraj kupiłem interfejs Vag k-line (nie jestem pewien nazwy) na złączu OBD1 i com (rs-232) i próbowałem go zdiagnozować ale nie udało mi się połączyć.

    Proszę bardzo o POMOC wszystkich !!! Jak uporać się z tym problemem. Jakiego programu użyć aby wydobyć jakieś dane o błędach itd ...??

    Na koniec muszę podkreślić iż:
    -auto zapala na 1s i gaśnie
    -mam cały stary zestaw immobilizera (skrzynka, czytnik, kostka w kluczyku) oraz cały nowy (odkupiony od innego paska)
    - nie mam kodu PIN do immobilizera
    - auto stoi 30km poza miastem u znajomego więc do serwisu go nie zaciągne (przynajmniej nie bez problemów)

    Z góry dziękuje wszystkim. Jestem laikiem elektronicznym ale informatyka to dla mnie nie problem

    Dodano po 4 [godziny] 34 [minuty]:

    Ok. Podłączyłem go pod komputer i otrzymałem jeden błąd
    01117 - Generator Terminal DF Load Signal
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent
    Po wykasowaniu tego błędu pasek dalej nie odpalił
    Ale pojawił sie inny błąd

    17978 - Engine Start Blocked by immobilizer
    P1570 - 35-00 - -

    Noi tak już zostało
    Dodatkowo dowiedziałem się że nie jest to OBD2 (tak wyświetlił program)

    Sprawdziłem też model immobilizera
    Siemens 5wk4 590

    --------------------------------------------------
    Podsyłam także info o kontrolerze z programu
    Controller info
    Vag number 028 906 AK Component 1,9I R4 EDC SG D54
    --------------------------------------------------

    Proszę o wskazówki lub literature (bardzo ciekawi mnie ta sprawa)
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    trzeba było przełożyć stacyjkę a wszystkie graty od immo zostawić w spokoju tylko przełożyć transponder ze starego kluczyka do nowego. Teraz musisz zaprogramować immo
  • Poziom 2  
    Teraz wiem to dokładnie. Ale jak zaprogramować immo bez kodu pin??
    Kto mi to może zrobić? I ile coś takieo będzie kosztować ??

    dzięki za odpowiedzi
  • Poziom 1  
    mam taki sam problem ze swoim passatem ale nic nie robilem przy stacyjce,podlaczylem sie Vagiem i nie moge skasowac bledu jest taki sam jak Twoj,co z tym zrobiles,udalo sie to rozwiazac?
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Naprawa samochodu nie polega na kasowaniu błędów.
    Usuń przyczynę blokady silnika przez immobilizer.