Mam problem z moim autem po przeczyszczeniu kostek w komorze silnika (szukalem usterki ponieważ silnik nie wkręcał się na obroty) auto przestało odpalać na kluczyk, na liczniku przed zamiarem uruchomienia silnika przestały świecić się kontrolki:STOP,świec żarowych,ładowania oraz na wyświetlaczu cyfrowym przestał pokazywać się poziom oleju.
Przestały działać wycieraczki, nawiew, kierunkowskazy.Po odpaleniu silnika na ,,krótko,, czy po zapchaniu auta wszystko powraca do normy.Działają wycieraczki,kierunkowskazy,dmuchawa.
Wadą błędnego działania silnika (maksymalne obroty 2350obr/min oraz po przekręceniu kluczyka na ,,0,,silnik gasł po kilku sekundach) był regulator wysokiego ciśnienia. Już naprawiłem chociaż nadal świeci sie kontrolka CHECK ENGINE. Po podłączeniu auta do interfejsu ELM323 widnieją błędy:
P0120
P0220
P0230
P0380
P0510
Auto pomimo widniejących błędów działa normalnie nie gaśnie nie skacze na obrotach działa jak dawniej.Po wykasowaniu błędów, błędy ponownie się pojawiają.Domyślam się ze te błędy nie mają nic wspólnego z nie odpalaniem na kluczyk i nie dzialaniem nawiewu czy wycieraczek.
Proszę o pomoc w znalezieniu problemu.
Przestały działać wycieraczki, nawiew, kierunkowskazy.Po odpaleniu silnika na ,,krótko,, czy po zapchaniu auta wszystko powraca do normy.Działają wycieraczki,kierunkowskazy,dmuchawa.
Wadą błędnego działania silnika (maksymalne obroty 2350obr/min oraz po przekręceniu kluczyka na ,,0,,silnik gasł po kilku sekundach) był regulator wysokiego ciśnienia. Już naprawiłem chociaż nadal świeci sie kontrolka CHECK ENGINE. Po podłączeniu auta do interfejsu ELM323 widnieją błędy:
P0120
P0220
P0230
P0380
P0510
Auto pomimo widniejących błędów działa normalnie nie gaśnie nie skacze na obrotach działa jak dawniej.Po wykasowaniu błędów, błędy ponownie się pojawiają.Domyślam się ze te błędy nie mają nic wspólnego z nie odpalaniem na kluczyk i nie dzialaniem nawiewu czy wycieraczek.
Proszę o pomoc w znalezieniu problemu.