Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206, 1.1 1999r, 116 tyś - silnik szaleje!!

30 Sie 2007 09:03 14688 13
  • Poziom 10  
    WItam, Panowie czytałem tu wiele postów ale nie wiem co dalej?

    Moje auto bylo w serwisie gdzie zrobili i co to dało

    - sprawdzenie i czyszczenie wtrysków - nic
    - podmiana świec i cewki - nic
    - wymiana sondy lambdy - była uszkodzona ( błąd w komputerze) - i nic
    - regulacja zaworów - nic
    - sprawdzenie rozrządu - nic
    - wymiana filtra paliwa - nic

    Powiedzieli wczoraj, NIE MAMY JUZ SIL... Panowie co z tym autem zrobic, jezdze, place i dalej nie chodzi...co moge zrobic we wlasnym zakresie zeby uniknac ostatecznej jazdy do serwisu peugota??
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 11  
    Niedokladnie napisales w jaki sposob szaleje Ci ten silnik...
  • Poziom 10  
    To szalenie to nierówna praca silnika, kiedy się go zapali to nie trzyma się obrotów tylko się wachają w górę i w dół. tak jest na wolnych obrotach ale i przy wyższych też nie jest spokojny silnik. Czasem chodzi jak traktor wręcz....
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 11  
    Odnosnie tego, ze chodzi jak traktor - czesto wystepuje tzw klekot jak w dieslu jak sie po prostu olej konczy.

    Jeszcze pozostalo sprawdzic:
    - Filtr powietrza
    - Czy w ukladzie paliwowym nie ma powietrza - jezeli zamiast paliwa dostaje sie powietrze, to ono czesto powoduje takie spadki i podskoki obrotow. Jak sie juz daje wiecej gazu, to generalnie powietrze cofa sie w tyl i leci samo paliwo.
    Warto sie tym zajac - wymienic przewod paliwowy ktory idzie do pompy wtryskowej na przezroczysty i obserwowac czy nie ma tam pecherzykow powietrza.
    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Niestety silniczek krokowy jest dobry, układ podawania paliwa również, ciśnienie paliwa na wspólnej belce też, kompresja na cylindrach niewiele się między sobą różni, wtryski dobre, świece i cewka też.........co może być dalej ?? Co jeszcze moge sprawdzić ??

    Sprawdziłem też wężyk gumowy, który łączy dekiel nad zaworami z rurą od powietrza czy nie jest zatkany ale jest ok...
  • Poziom 22  
    A czy tankujesz paliwo na jednej i tej samej stacji, możliwe że paliwo złej jakość.
  • Poziom 10  
    Praktycznie zawsze tankuje na BP i żadko mi się zdarza aby zaświeciła mi się rezerwa i pobrało jakieś paproki ze zbiornika...
  • Poziom 26  
    A może sterownik skorodował.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Panowie, auto juz dziala, wina tej dolegliwosci okazala sie wrecz banalna rzecz ! Poprostu dziwnym trafem po wymianie nowej sondy lambda ktora wczesniej wiecznie pokazywala blad odczytu w komputerze, okazalo sie ze ta nowa ma przerwany kabelek w izolacji i odczyt byl z niczego.........mimo ze tak bylo, komuter nie pokazywal bledu odczytu ani zadnej odchyly od normy. Elektryk wreszcie znalazl to i samochodzik chodzi jak nowy. Owszem jak to wsumie od samej nowosci ma pewne swoje chimery gdy jest zimny ale to juz zupelnie nie to samo. A i spalanie na trasie zamyka sie w 5,5 litra co do tej pory bylo tylko marzeniem. Dziekuje wszystkim za swoje sugestie i podpowiedzi. Pozdrawiam :)
  • Poziom 1  
    Niestety i mnie zima zaskoczyła
    musiałem usunąć zamarzniętą wodę ze spryskiwaczy szyb
    udało mi się ją rozmrozić i mało męczącą metodą wylałem ją za pomocą sprzyskiwacza
    jakże było przykro gdy wieczorem moje autko odmówiło
    Trzeba było ładować akumulator
    niestety jak się okazało z nieuwagi zapomniałem wyłąjąć klucze ze stacyjki
    po naładowaniu silnik pracował dokładnie jak w opisie
    w trakcie jazdy do mechanika zapaliła się dodatkowo lampka wskazująca usterkę silnika i komputera
    Mechanik zaproponował mi bym sam spróbował naprawić samochód
    Metoda ta to RESET komputera pokładowego
    Jak to zrobić?
    Po prostu odcepić klemę akumulatora i po chwili ponownie go podłączyć
    Ponoć czseem nie zdaje to egzaminu ale w moim przypadku udało się.
    PEUGEOT ożył i pracuje bez zastrzeżeń - koszt naprawy = 0 zł