Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 307 hdi 2.0 16v silnik rhr problem z turbo pomocy

kilerlaredo 30 Aug 2007 13:22 10854 7
  • #1
    kilerlaredo
    Level 12  
    Jak w temacie mam takiego peugeota 307
    a problem mianowicie taki jak jade z równą predkoscią to szarpie i mam błąd

    obwód zaworu egr połozenie zaworu zbyt odległe w stosunku do wartosci zadanej.


    wymieiłem juz :
    3 zawory ,od turbo egr i przepustnicy czujnik cisnienia turbo i przepustnice
    oraz przepływke

    co robic pomocy :cry::cry::cry:
  • Helpful post
    #2
    lucik
    Level 17  
    Czy auto ma FAP i jaki jest przebieg? Miałem coś podobnego z C4. Zapchany FAP.
  • #3
    zbyniuś
    Level 26  
    Wymieniłeś zawór EGR czy elektrozawory.
  • #4
    kilerlaredo
    Level 12  
    fap regenorowałem
    wymieniałem :
    elektrozawory 2 z przodu 1 jest z tyłu
    jutro sprawdze czy nie jest zapchany fap

    ale jest cos dziwnego takie szarpanie i wył sie turbo tak jak by odpuszczało cisnienie przewody od turbo są dobre

    Dodano po 1 [minuty]:

    jutro sprawdze jakie turbo daje cisnienie
  • #5
    kilerlaredo
    Level 12  
    wiec sprawdziłem cisnienie tur bo daje zbyt wysokie i moze to byc to szarpanie komputer widzi za wysokie cisnienie turbo i upuszcza to tylko teoria
    w poniedziałek wioze auto do sprawdzenia turbo
    cisnienie turbo 1100 a jest 1600 cos jest nie tak
  • #6
    palan
    Level 12  
    Witam!

    Jak tam problem z samochodem, rozwiązany???? Ja mam podobny i nie wiem już też powoli co robić wymieniłem także EGR, zmieniałem przepływomierz i dalej nic. Mam pytanko a czujnik turbo wymieniałeś razem z sawką?? czy inaczej.
    A u mnie jest taki objaw, ze jak odepnę przepływke to samochód chodzi normalnie.

    Prosze o odpowiedz i z góry dziękuje.
  • #7
    kaiser7
    Level 1  
    ja mam pytanko w jakiej cenie jest ten EGR mam 307 tylko ze 2.0 HDI 90 koni na serwisie mi powiedzieli 610 z wymiana mozna to zrobic taniej?????? odp dzieki ;)
  • #8
    lupas
    Level 1  
    Witam,
    w nawiązaniu do Waszego forum na temat diesla Peugeot 307 to mam taki problem (sorry ale jestem new użytkownik i nie wiedziałem za bardzi gdzie zadać to pytanie).
    Miałem prolem z FAP, założylem regenerowany.
    Później nie byo za bardzo mocy - wymieniłem zawór doładowania.
    ale pojawia się jeszcze coś takiego jak przy odpaleniu, jak auto jest zimne silnik trochę się gubi, przez ok 5sek obroty troszkę szwankują, później się wyrownuje i jest gicio. Ale jak jeszce jest zimny to przy ruszaniu jest lekko mułowaty tzn włączając 1 jest tak jakbym ruszał z 2 lub 3. Ktoś mi doradzal zeby wymienić zawór ciśnienia pompy paliwa, ale to koszt ok 500zł :( pojechałem więc do "pana Kazia" speca od dieseli i kazał na poczatek wymienic czujnik temp silnika.
    CO SADZICIE O TEJ SPRAWIE ???
    Bardzo prosze o odp na lupas(malpa)op.pl ponieważ w związku z tym że dopiero dołączam do forum nie wiem czy uda mi się później jakoś znaleźć odp na tym forum.
    dziękuję bardzo.
    Michał