Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rozpoznanie wzmacniacza samochodowego.

31 Aug 2007 23:14 1710 9
  • Level 10  
    Ponieważ jestem nowy na forum to na początek chciałbym powitać wszystkich bardzo serdecznie :)

Szperając w piwnicy znalazłem coś takiego:

Rozpoznanie wzmacniacza samochodowego.Rozpoznanie wzmacniacza samochodowego.

i nie wiem za bardzo, co to może być. Podłączony był do tego głośnik, a w paru miejscach widnieje logo VW, więc post umieszczam tutaj ale nie jestem pewien czy jest to odpowiednie miejsce. W razie czego proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.

Czy ktoś wie, co to jest i jak to "uruchomić"? Nie znam się ale może jest to jakiś wzmacniacz? Liczę na waszą pomoc :D

Pozdrawiam
    swistak.pro
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Level 35  
    jest to wzmcniacz jak uruchomic to sie dowiesz z moty katalogowej tego ukladu(tda)
  • Level 27  
    Na bank jest to wzmacniacz tak jak koledzy piszą na układzie TDA 1515A

Widać tam dwa wyjścia na głośniki. A ten czerwony kabel to chyba plus a niebieski masa chociaż dziwny ten kolor masy :)

Dodano po 34 [sekundy]:

Najlepiej skorzystaj z noty katalogowej i popatrz jak ida ścieżki i podłącz :D
  • Level 10  
    Dzięki za pomoc :D Popróbuje i mam nadzieje, że coś mi wyjdzie :P

Pozdrawiam
    swistak.pro
  • Level 26  
    Zapewne, że to jest końcówka z jakiegoś opla, gdzie radio było samym deckiem, a końcówki były osobno w drzwiach, np. stare omegi

Pozzdro
  • User removed account  
  • Level 10  
    A orientuje się może ktoś, jak podłączyć kable do tych złączy? Które mogą być sygnałowe, a które od napięcia?

Pozdrawiam
    swistak.pro
  • Level 21