Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rozpoznanie wzmacniacza samochodowego.

31 Sie 2007 23:14 1647 9
  • Poziom 9  
    Ponieważ jestem nowy na forum to na początek chciałbym powitać wszystkich bardzo serdecznie :)

Szperając w piwnicy znalazłem coś takiego:

Rozpoznanie wzmacniacza samochodowego.Rozpoznanie wzmacniacza samochodowego.

i nie wiem za bardzo, co to może być. Podłączony był do tego głośnik, a w paru miejscach widnieje logo VW, więc post umieszczam tutaj ale nie jestem pewien czy jest to odpowiednie miejsce. W razie czego proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu.

Czy ktoś wie, co to jest i jak to "uruchomić"? Nie znam się ale może jest to jakiś wzmacniacz? Liczę na waszą pomoc :D

Pozdrawiam
    swistak.pro
  • Poziom 35  
    jest to wzmcniacz jak uruchomic to sie dowiesz z moty katalogowej tego ukladu(tda)
  • Poziom 27  
    Na bank jest to wzmacniacz tak jak koledzy piszą na układzie TDA 1515A

Widać tam dwa wyjścia na głośniki. A ten czerwony kabel to chyba plus a niebieski masa chociaż dziwny ten kolor masy :)

Dodano po 34 [sekundy]:

Najlepiej skorzystaj z noty katalogowej i popatrz jak ida ścieżki i podłącz :D
  • Poziom 9  
    Dzięki za pomoc :D Popróbuje i mam nadzieje, że coś mi wyjdzie :P

Pozdrawiam
    swistak.pro
  • Poziom 26  
    Zapewne, że to jest końcówka z jakiegoś opla, gdzie radio było samym deckiem, a końcówki były osobno w drzwiach, np. stare omegi

Pozzdro
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    A orientuje się może ktoś, jak podłączyć kable do tych złączy? Które mogą być sygnałowe, a które od napięcia?

Pozdrawiam
    swistak.pro
  • Poziom 21  
    Do napięcia prawdopodobnie czerwony a masa niebieski. A co do tych sygnałów to kieruj się schematem w nocie katalogowej.
  • Poziom 20