Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nawigacja w Renault megane 2002r.

01 Wrz 2007 21:38 6548 6
  • Poziom 9  
    Mam Renault Megane z 2002r. wersja po liftingu z fabryczną nawigacją. Nie ma w niej mapy Polski. Radio jest firmowy kaseciak renault. Jak wgrać mape Polski do niej? Jestem kompletnie zielony w tym temacie proszę o pomoc.
  • Poziom 11  
    jakies foto lub model
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    Witam,
    najprawdopodobniej jest to system Carminat, do którego jest już dostępna mapa Polski 2007.2 firmowana przez navteq (proponuję wejść na stronę producenta mapy). Zazwyczaj Carminat wyposażony był w pojedynczy czytnik płyt CD ulokowany w przednim schowku. Alternatywne miejsca montażu czytnika to wnęki pod fotelem pasażera lub bagażnik. Carminat nie ma dysku twardego, więc wgranie mapy nie wchodzi w rachubę. Obecność kaseciaka o niczym nie przesądza, gdyż Renault jest znane z tego iż umożliwia wybór systemu audio niezależnie od specyfikacji wyposażenia auta.
  • Poziom 9  
    Mam jeszcze jedno pytanie. ten czytnik CD to chodzi o zmieniarke renault współpracującą z nawigacją i radiem? Czy to jest oddzielny czytnik do nawigacji?
  • Poziom 12  
    Jeżeli na zmieniaczu nie ma logo Carminat, lub na naklejce z boku lub z tyłu urządzenia nie ma napisu navigation, to należy szukać oddzielnego pojedynczego czytnika. W najgorszym wypadku koniecznie będzie śledztwo - czyli poszukiwanie dokąd jest wyprowadzony kabel od wyświetlacza. Jak wygląda napis Carminat można zobaczyć choćby na allegro, gdzie w dziale RTV sprzedawane są m.in. czytniki i radioodtwarzacze nawigacyjne wspomnianego systemu do aut Renault.
  • Poziom 11