Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ferguson 7318 czy dobry? + pytania odnośnie TV Sat

phanick 03 Sep 2007 18:01 3986 12
    phanick
    Level 28  
    Dzień dobry wszystkim Forumowiczom!
    Ponieważ jestem dość nowy w tematyce SAT, ale chciałbym się przymierzyć do zakupu tunera-dekodera Ferguson 7318, więc serdecznie proszę o rozwianie moich wątpliwości na jego temat i telewizji SAT.

Tak więc zacznijmy od tego:

1) Czy dekoder ten jest dobrym sprzętem? A może polecicie mi coś innego, lepszego, a granicach do 300zł.

2) Czy wystarczy dekoder i antena satelitarna aby móc oglądać telewizję cyfrową? (oczywiście niekodowane kanały). Nie będą potrzebne żadne dodatkowe karty?

3) Czy dekoder ten, podobnie jak taki z pakietu Cyfry + będzie w stanie wyświetlać na ekranie nazwy stacji, nazwę programu w stacji który aktualnie leci, jego opis oraz pozwalać na zmianę języka nadawanego programu? (tych które to oferują)

4) Słyszałem, że aby odbierać telewizję z Hotbirda i Astry wcale nie potrzeba dwóch anten, wystarczy tylko jedna i specjalny podwójny konwerter. Czy to prawda? Jeśli tak, to jaką antenę i jaki konwerter (rozsądna cena) do takiego rozwiązania polecacie?

5) Ponieważ w moim domu jest już legalny pakiet cyfry+, więc czy legalne jest przegranie używanej karty abym i ja mógł po zakupieniu dekodera z niej korzystać? Jakie narzędzia będą potrzebne do takiej operacji?

6) Czy gdybym jednak zdecydował się na cyfrowy polsat, bez dekodera (jedynie sama karta), to czy mogę z niej korzystać w tym fergusonie?