Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Motorower Romet - silnik gasnie po 10 minutach

03 Wrz 2007 20:56 6544 16
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Witam
    Na moje oko to masz coś z gaźnikiem bo jeśli kondensator OK i cewka chociaż cewka to raczej nie. Może idzie za dużo benzyna i masz zły skład mieszanki i jak się zagrzeje to zalewa chociaż wtedy po wymianie świecy by było ok ale sprawdz to. Spróbuj jeszcze zwiększyć przerwe na przerywaczu.
    Jeśli to nie pomoże to nie wiem ten sprzęt tak ma że nie wiadomo co mu dolega i już. Też kiedyś na takim śmigałem, dzielny motorek :D .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Czyli jeśli musisz zmniejszać przerwy to masz za słabą iskre a na świecy ja też jeździłem na mniejszej bo lepiej pali ale bez przesady bo będzie się mostek robił. Załatw sobie na pewno sprawny kondensator i cewkę i podmieniaj i zobaczysz ale na przerywaczu to powinieneś mieć przerwe w miarę taką jak w książce. Wyczyść jeszcze przerywacz.
    No i napisz czy gaśnie nagle czy słabnie i dopiero.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 40  
    hmm jak dla mnie to masz zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa sprawdz czy jak zgasnie i idkrecisz korek wlewu to syknie, i odpali bez 30 minut postoju
    oczywiscie rozumie ze silnik po zgasnieciu sie luzno obraca i nie lapie go na tloku
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Tak zachowują się często silniki mające już za sobą przebieg który spowodował nadmierne luzy w układzie cylinder, tłok, pierścienie. Dopóki silnik jest chłodny, ma lepsze uszczelnienie, które w miarę nagrzewania zmniejsza się, i to znacznie. Sprawdź jakie masz cisnienie w silniku zimnym, a jakie na gorącym. Przy znaczących różnicach będzie konieczna naprawa silnika. Sprawdzić ciśnienie można na wiele sposobów, nawet w silniku motocyklowym, dwusuwowym, bez rozrusznika. Jeśli nie masz czym, sprawdź w jakimś zakładzie. Pozdr.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 22  
    Napisz jaka masz swiece zapłonowa , dokładnie typ. Powinna byc iskra F80 lub zamiennik o tej samej wartosci cieplnej. Objawy wskazuja na swiece zbyt gorącą np F75 lub F70 ktora sie przegrzewa i traci iskrę.
    Po wstawieniu F80 wyreguluj skład mieszanki tak by elektrody swiecy po dłuzszej jezdzie miały kolor kawy z mlekiem. Jak bedzie biała to podnies iglice , jak czarna to opuść.
  • Specjalista AGD
    Cytat:
    Fakt. Jednak jest zalozony nowy tlok, cylinder i pierscienie - moze zrobil z 100 km maksymalnie. Mozliwe, zeby tak szybko utracil kompresje ?


    Może zle były dopasowane pierścienie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    moim zdaniem kondensator ma przebicie.

    Dodano po 2 [minuty]:

    moim zdaniem kondensator ma przebicie.
  • Poziom 14  
    Teraz jak piszesz że coś z iskrą to już chyba nie.... ale dodam że może wbijałeś łożyska na wał młotkiem (!?) i się luzują przy ciepłym silniku (kiedyś kupiłem od kogoś taki silnik, objawy takie jak piszesz i powodem były właśnie te łożyska) Ale jeśli nie to objawy także idealne dla popsucia kondensatora, pamiętaj że nawet nowy może być uszkodzony, najlepiej weż od działającego silnika i zobacz. pozdrawiam
  • Poziom 18  
    witam moim zdaniem to kondensator przy prądownicy miałem identycznie tylko w jawce 50cm
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto