Witam
Kolejne pytanie z serii jaki :LPG najlepszy
Chciałbym dołączyć do grona gazownik’ów he he, i zafundować dla mojej fury LPG.
Mam VW POLO 98 z silnikiem 1.6 AEE. Dość popularny silnik jeżdżący również w VW Golf , czy Skodach i takich tam. Kolektor -jak to w AEE- plastikowy. Pali w mieście koło 9,6 l/100km a na trasie 6,3 l/100km.
Najlepsza opcja to V generacja = ciekły gas - ale troszkę za drogie jak na ten wiek auta.
Jedyna możliwość LPG to sekwencja IV generacji wiec wybór pozostał pomiędzy :
STAG-300 (koło 2,6 tyś zł -kraków)
BRC (koło 2,9 -3,0 tyś zł -kraków)
LANDI RENZO (OMEGAS)
bardzo sie zastanawiam nad tym polskim sterownikiem STAG-300 tym bardziej że jest dostępny software do niego.
Na drugim miejscu OMEGAS
Koledzy drodzy, macie jakieś doświadczenia co było by najbardziej optymalne ??
Może ktoś sie już spotkał z instalacjami w Silnikach AEE 1.6 lub podobnych ??
Kolejne pytanie z serii jaki :LPG najlepszy

Chciałbym dołączyć do grona gazownik’ów he he, i zafundować dla mojej fury LPG.
Mam VW POLO 98 z silnikiem 1.6 AEE. Dość popularny silnik jeżdżący również w VW Golf , czy Skodach i takich tam. Kolektor -jak to w AEE- plastikowy. Pali w mieście koło 9,6 l/100km a na trasie 6,3 l/100km.

Najlepsza opcja to V generacja = ciekły gas - ale troszkę za drogie jak na ten wiek auta.
Jedyna możliwość LPG to sekwencja IV generacji wiec wybór pozostał pomiędzy :
STAG-300 (koło 2,6 tyś zł -kraków)

BRC (koło 2,9 -3,0 tyś zł -kraków)
LANDI RENZO (OMEGAS)
bardzo sie zastanawiam nad tym polskim sterownikiem STAG-300 tym bardziej że jest dostępny software do niego.
Na drugim miejscu OMEGAS
Koledzy drodzy, macie jakieś doświadczenia co było by najbardziej optymalne ??
Może ktoś sie już spotkał z instalacjami w Silnikach AEE 1.6 lub podobnych ??