Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technik Elektryk czy technik Elektronik co Wybrać ??

@@Kamil@@ 06 Wrz 2007 21:16 7387 11
    @@Kamil@@
    Poziom 16  
    Technik Elektryk czy technik Elektronik co Wybrać ??
    Jestem w klasie Technik elektryk i mam możliwość przeniesienia do technik elektronik i teraz tu moje pytanie co zrobić? po którym miał bym większe szanse na znalezienie pracy?
    Kontaktuj się z ogłoszeniodawcą poprzez Prywatną Wiadomość (ikonka PW).
    master250
    Poziom 22  
    Trzeba odpowiedzieć sobie na jedno podstawowe pytanie co lubisz robić?

A jeżeli chodzi o pracę to elektronika rozwija się w zarotnym tempie i myślę, że w przyszłości koło informatyki będzie jedną z najpopularnieszycj dziedzin naszego życia.
    Ewaryst
    Poziom 13  
    Zacznij od Technikum Elektronicznego. Elektronik daje sobie radę z problemami elektrycznymi natomiast w drugą stronę to nie działa. Technikum w tym kierunku, daje też solidne podwaliny pod studia elektrotechnicznych np. automatyka. Wiem to z własnego doświadczenia.
    karter
    Poziom 16  
    Wybierz technikum elektryczne. Będziesz miał dwa zawody (jeśli skończysz studia elektroniczne). Elektroników jest dużo i nędznie im płacą (nie dotyczy super fachowców).Wystarczy przeczytać wątek kolegi Makol 5002.Nie licz na dochody z serwisu rtv, espo systematycznie tanieją i za pewien czas rynek napraw bardzo się skurczy.
    CENTURION_ALARMY
    Poziom 22  
    Rób elektroniczne. Papiery na instalacje kurs+egzamin na elektryka zrobisz za 500 pln. A będąc elektrykiem raczej kursu elektroniki nie zrobisz, a uczyć bedziesz się na własnych błędach
    Krzysztof wordo
    Poziom 10  
    Tak jest sam jestem w klasie maturalnej elektroniki i powiem ci ze super zawód jest jeden minus stworzony przez ministerstwo