Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Unitra model Daniel G-1100fs - złamana igła co kupić ?

11 Wrz 2007 22:42 7269 7
  • Poziom 22  
    Witam(jestem zielony w gramofonach)
    Mam pytanie posiadam gramofon jak w temacie wyjęty z szafki leżał tam 10 lat. Jest złamana igła Mf-100 i nie wiem czy kupić drugą jeżeli tak to gdzie tanio może znacie jakieś sklepy internetowe, a druga opcja to kupić wkładkę z igła jakieś może "lepszej" firmy za tak do 80zł czy to ma sens i jeżeli możecie to też napiszcie co jak i za ile.

P.S.
    Gramofon jak sie kręci to tarcza ma tak jak by łączenie, które wystaje potem jak sie położy ten filc i płytę to jak sie kręci to jak by była różnica ok 2mm czy to normalne:?:

I czy ten Daniel ma jakieś zawieszenie bo wygląda w tym pudle jak by pływał tak faluje jak sie go dotknie
    :?:
  • Poziom 27  
    Po co ci ten gramofon skoro teraz jest era plyt CD .Gdzie kupisz płyty?
  • Poziom 21  
    Witam akurat jestem zwolennikiem oryginalnych wkładek i proponuję kupić mf104 ma szersze pasmo przenoszenia od mf100. Odnośnie tego pływania mechanizmu to Daniel chyba jako jedyny ma zawieszenie amortyzowane i jest to po to aby nic nie nanosiło się poprzez obudowę na igłę. Odnośnie filcu o którym piszesz to nie wiem o czym mówisz ja w swoim nie mam żadnego filcu .
    Pozdrawiam Zbyszek

Dodano po 2 [minuty]:

krzysiek12sos napisał:
    Po co ci ten gramofon skoro teraz jest era plyt CD .Gdzie kupisz płyty?

Co ty opowiadasz płyty nawet nowe można kupić bez problemu a jeżeli chcesz porównywać jakość CD z płytą gramofonową to widać nie słuchałeś analogowej płyty.
    Pozdrawiam Zbyszek
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    ravmar napisał:
    Witam(jestem zielony w gramofonach)