Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Meriva 04 zmiana klimy manualnej na klimatronik

einstein 18 Wrz 2007 08:56 6311 6
  • #1 18 Wrz 2007 08:56
    einstein
    Poziom 16  

    Mam Opla Merive. Auto jest po strzelonych poduszkach Mam do zakupu kompletna deske z poduszkami sensorem radiem i klimatronikiem Orginalnie auto ma klime reczna a nowa deska klimatronik Co jeszcze oprocz panelai nagrzewnicy musialbym dokupic aby klimatronik dzialal poprawnie Napewno sensory ale co jeszcze ?

    0 6
  • #2 18 Wrz 2007 13:45
    cardiag
    Poziom 30  

    inna nagrzewnica (sterowanie nawiewami) wraz z innym regulatorem silnika dmuchawy, instalacja do body control module, złącza diagnostycznego, wyświetlacza informacji, czujniki: słońca, temp na zewnątrz, sterowanie automatycznym odmrażaniem lusterek kierowcy, pas, + oczywiście osprzęt w komorze slinika, a o przeprogramowaniu ECU/Body nie wspominajac..

    0
  • #3 18 Wrz 2007 16:04
    einstein
    Poziom 16  

    Moj mial klime tylko reczna a ten rozebrany ma klimatronik. Czyli jesli zmienie instalacje zaloze czyjniki inaczej przeloze kokpit ze wszystkimi elementami pod nim to wystarczy podjechac do serwisu zeby przeprogramowali komputer nadwozia ?

    0
  • #4 18 Wrz 2007 17:12
    waldekg
    Poziom 28  

    Witam.Chyba najpierw podjedź do serwisu i porozmawiaj jakie są warunki takiej przekładki i czy to się opłaca.

    0
  • #5 23 Wrz 2007 16:54
    einstein
    Poziom 16  

    No wiec wszystko juz mam nagrzewnice kompletna razem z czujnikami regulatorem dmuchawy, panelem sterujacym i prawie kompletna instalacja nadwozia (prawie bo brakuje zlacz x1 x5 od slupka nadwozia brakuje wtyku diagnostycznego wtyku do modulu twin audio tak wiec odnawianie tych zlacz nie wchodzi w rachube ach ci rozbieracze samochodow zamiast rozlaczyc gniazdo ucinaja kable 5 centymetrow od zlacza) ze schematu wynika ze istotna roznica w instalacji to dodatkowe zasilanie modulu (stale 12v to samo co zasila zlacze diagnostyczne)1 pin w diagnostycznym 1 do wyswietlacza oraz szeregowe wpiecie pomiedzy komputer nadwozia i panel wskaznikow na szynie komunikacyjnej. Do serwisu dzwonilem ale nie potrafili podac zadnych konkretnych informacji. Rozmawialem ze znajomym wlascicielem warsztatu samochodowego ktory mial problem z komputerem nadwozia w zafirze, w serwisie w poznaniu zaadoptowali mu komputer od astryIII wystarczylo zaprogramowanie body ecu. Tak wiec mysle ze dadza rade doprogramowac klimatronik. Nie wiem tylko do czego sluza przewod idacy do komputera na schemacie do zlacza x45 styk 22

    0
  • #6 17 Paź 2007 07:24
    einstein
    Poziom 16  

    A wiec zrobilem przekladke nagrzewnicy, podlaczylem panel klimatronika,
    poprowadzilem kable CAN do komputera i zestawu wskaznikow. Wszystko dziala bez zarzutu (bynajmniej w moim aucie) Nie potrzebne bylo przeprogramowywanie koputera ani zadne inne kombinacje. Nawigacja rowniez ruszyla za pierwszym razem, potrzebny byl tylko kabel RGB mitsumi. A w serwisie powiedzieli ze bedzie drogo (KOLO 2500) i nie wiadomo czy da sie zrobic. Widocznie trafilem na serwis ktory potrafi tylko wymieniac a kazda inna opcja jest nieoplacalna.

    0
  • #7 08 Paź 2009 21:41
    amelka04
    Poziom 8  

    witam potrzebuje kupic kabel RGB do opla astry do navi czy moze umialby ktos z was taki kabel splecic dzieki

    1