Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tonsil GDN 20/30

kornrad P. 21 Wrz 2007 12:00 4895 22
  • #1 21 Wrz 2007 12:00
    kornrad P.
    Poziom 9  

Zaczne od tego ze jestem amatorem w tej dziedzine..
    niedawno odnalazłęm na strychu kolumny unitra tonsil. Okazało sie ze głośnikui wysokotonowe maja wykruszoną membranę. Zaczołęm szukac na necie informacji na temat ich regeneracji, ktorej zdecydowaęłm podjac sie sam (wiem desperat to malo powiedziane). Od dłuzszego czasu poszukuje membrany z zawieszeniem podobno do tego typu głośników pasuja (jak to stwierdził własciciel profesionalnego serwisu) TYLKO I WYŁĄCZNIE ORYGINALNE ZAWIESZENIA I MEMBRANY TONSILA kiedy pokazałem mu odnalezione na alegro http://www.allegro.pl/item242349969_membrana_pianka_20_cm_poradnik_do_tonsil.html
    akcesoria stwierdził ze to chinskie ( no ze to chinski nieudany produkt) i ze napewno nie bedzie pasował do tych głośników jednoczesnei twierdzac ze on oryginałami dysponuje i za JEDYNE 50 zł od szt zrobi wszystko pieknie :):):).
    czy to prawda ze jedyna opcja sa oryginały tonsila?
    czy mozna gdzies dostac owa membrane z zawieszeniem albo podobna ktorej mozna uzyc do tego głośnika?
    bardzo prosze o pomoc. z góry dziekuje

Dodano po 3 [minuty]:

a ha jeszcze cos. mam szalony plan zeby podłączyc toe kolumny do Zodiaka a zodiaka pod komputer czy wogóle sam pomysł nadaje sie do realizacji ?? czy ja juz oszalałem :)

0 22
  • #2 21 Wrz 2007 12:16
    Ptolek
    Poziom 36  

O tych chińskich membranach, właściciel serwisu mówił prawie prawdę. Że nie pasują, to bym tak nie powiedział, ale już nie ma co mówić o podobnej charakterystyce głośnika - zmieni się znacząco.
    50zł to trochę dużo, zwłaszcza, że nowe GDN20/40 kosztują 64zł i nadają się jako zamienniki za GDN 20/30.