Witam jestem posiadaczem Rovera 827 z 1995 roku i mam 2 sprawy do omówienia
mianowicie pierwsze pytanie moje jest takie ponieważ pewnego dnia zachciało mi sie wymiany świec
pojechałem do sklepu kupiłem komplet 6 świec firmy NGK i wedle katalogu tej firmy są to świece o symbolu BCPR6E-11 (szczelina 1,1 mm) po wyciagnieciu starych świec okazało sie że są założone świece z księżyca - również firmy NGK ale mogel BKR6E (szczelina 9 mm) ale żaden katalog nie mówi o tym że mają być takie świece. Pasują do modelu 420 i innych wg katalogu ale w żadnym wypadku nie do tego. Po założeniu katalogowych okazało sie że auto kopci na czarno obroty skaczą i auto gaśnie. Oraz spala z jakieś 3-4 razy więcej paliwa
Dzisiaj przejżałem jeszcze raz internet i znalazłem strone gdzie podają że do tego modelu powinny być świece BCPR6ES firmy NGK (szczelina 8 mm ).
Jak myślicie czy to że auto teraz tak tragicznie chodzi i tyle pali i kopci na czarno to wina świeć? czy wsadzenie tych BCPR6ES powinno wyjaścnić cały problem ?
I jakie świece polecacie NGK zcy może boch ?
Natomiast 2 problem to powiedziano mi że na silniku na którego wtryski są 3OHM'owe nie powinno zakładać się gazu a już napewno nie sekwencji - prawda czy mit
Ja mam gas i chodził zawsze dobrze aż do pory wymiany świec:)
pozdrawiam i dziekuję za odpowiedzi
mianowicie pierwsze pytanie moje jest takie ponieważ pewnego dnia zachciało mi sie wymiany świec
pojechałem do sklepu kupiłem komplet 6 świec firmy NGK i wedle katalogu tej firmy są to świece o symbolu BCPR6E-11 (szczelina 1,1 mm) po wyciagnieciu starych świec okazało sie że są założone świece z księżyca - również firmy NGK ale mogel BKR6E (szczelina 9 mm) ale żaden katalog nie mówi o tym że mają być takie świece. Pasują do modelu 420 i innych wg katalogu ale w żadnym wypadku nie do tego. Po założeniu katalogowych okazało sie że auto kopci na czarno obroty skaczą i auto gaśnie. Oraz spala z jakieś 3-4 razy więcej paliwa
Dzisiaj przejżałem jeszcze raz internet i znalazłem strone gdzie podają że do tego modelu powinny być świece BCPR6ES firmy NGK (szczelina 8 mm ).
Jak myślicie czy to że auto teraz tak tragicznie chodzi i tyle pali i kopci na czarno to wina świeć? czy wsadzenie tych BCPR6ES powinno wyjaścnić cały problem ?
I jakie świece polecacie NGK zcy może boch ?
Natomiast 2 problem to powiedziano mi że na silniku na którego wtryski są 3OHM'owe nie powinno zakładać się gazu a już napewno nie sekwencji - prawda czy mit

Ja mam gas i chodził zawsze dobrze aż do pory wymiany świec:)
pozdrawiam i dziekuję za odpowiedzi