Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa Poland
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ładowanie baterii w laptopie - Regeneracja ogniw New

AndrzejR 07 Maj 2008 20:55 511651 1349
  • #571 07 Maj 2008 20:55
    PepeBin
    Poziom 9  

PepeBin napisał:
    Witam
    Mam pytanie posiadam HP nx6110 i w systemie pokazuje caly czas 100% naladowania baterii jestem zielony prosze o pomoc co moge z tym zrobic ?
    Program HP battery check pisze ze jedno kub wiecej ogniw uszkodzone, ale bateria nie trzyma az tak zle jak na ponad 2 lata system nie podaje tez czasu ktory pozostal do hibernacji lub wylaczenia
    Z gory dzieki i pozdro
    PS.
    W programach pokazuje kosmiczne liczby % naladowania baterii np. 70345,5%

Prosze o pomoc :)

• Texa Poland
  • #572 10 Maj 2008 18:58
    damian nowak
    Poziom 12  

Witam, obserwuje ten temat od kilku dni i zauważyłem spore grono zadowolonych forumowiczów cieszących sie poprawnie zaprogramowana pamięcią, próbowałem wiec wielu sztuczek z moją bateryjką (posilony wiedzą kolegów wtajemniczonych) jednak nie mogę sobie poradzić z poprawną edycją pamięci :cry:
    A teraz do rzeczy pamięć 24c02 układ sterujący BQ2060SS 4 ogniwa li jon 14.8V 4Ah pamięć wstępnie przeprogramowałem na podstawie noty bq2060 jednak nie pokazuje mi napięcia ogniw oraz rozłącza ładowanie po kilku minutach. załączam oryginalny wsad oraz moja modyfikację. [b]Proszę [/b]podpowiedzcie czego jeszcze nie poprawiłem lub co źle wpisałem? proszę jeszcze o info od osoby która by sie tego podjęła czy aku maja być naładowane czy rozładowane i jak podłączyć mam te przewody od + do - czy na odwrót

• #573 10 Maj 2008 23:05
    nicox
    Poziom 10  

witam...