Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lcd projektor, wyświetlacze z telefonów, schemat?

nikus666 22 Wrz 2007 20:45 1400 6
  • #1 22 Wrz 2007 20:45
    nikus666
    Poziom 11  

Potrzebuję pomocy posiadam dwa wyświetlacze lcd z telefonów motorola c 150 i siemens cx 75 i chciał bym je podłączyć pod komputer tak aby był na nich wyświetlany obraz z monitora lub pod dvd żeby działały jak zwykły telewizor . Mam jednak problem nie znam się prawie kompletnie na programowaniu procesorów i nawet nie posiadam programatora więc szukam jakiegoś schematu bez takich rzeczy jak ktoś coś by wiedział na ten temat to proszę o pomoc pozdrawiam

0 6
  • #2 22 Wrz 2007 20:55
    unitral
    Użytkownik obserwowany

Nawet jeśli taki projekt istnieje, to nikt Ci go nie udostępni.
    Jaką rozdzielczość ma tv a jaką LCD z komórki???

Pozdrawiam

0
  • #3 22 Wrz 2007 21:07
    nikus666
    Poziom 11  

może to być też obraz podzielony na trzy części (r,g,b) i wyświetlany na trzech zwykłych wyświetlaczach graficznych a ja potrzebuję tylko schematu sterownika lub czegoś w tym rodzaju

Dodano po 1 [minuty]:

http://thomaspfeifer.net/nokia_6100_display.htm coś w tym rodzaju

0
  • #4 22 Wrz 2007 21:20
    hefid
    VIP Zasłużony dla elektroda

Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…

0
  • #5 10 Paź 2007 23:00
    holcer
    VIP Zasłużony dla elektroda

Rzeczywiście projekt b. interesujący, z resztą, że np. uszkodzona nokie 6610 można już kupić za 20 zł a czasami mniej. Udało już się koledze coś zrobić z tym wyświetlaczem? Ciekawe rozwiązanie jako np. mały lcd do komputera z parametrami lub innymi "gadżetami". Zależy też jak bardzo skomplikowana jest budowa i programowanie elektroniki to tego. Może da się np. podłączyć to jakoś pod starsze karty graficzne - jak to już było opisywane z matrycami z laptopów.
    Pozdrawiam

0
  • #6 13 Paź 2007 06:56
    nikus666
    Poziom 11