Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stacja HOT AIR i Kolba za 170zł warto kupic??

masteriusz 23 Wrz 2007 18:05 1089 4
  • #1 23 Wrz 2007 18:05
    masteriusz
    Poziom 21  

Witam, znalazłem na allegro następującą stacje lutowniczą:
    http://www.allegro.pl/item247031714_stacja_lutownicza_hot_air_803_kolba_flux_rma_do_we.html
    Teraz moje pytania:
    1. jestem amatorem i czy stacja spawdzi sie w amatorskim "warsztacie"??
    2. jak z firmą tej stacji?? jest dobra, srednia czy zła??
    3. Proszą o Opinie uzytkowników stacju z HOT AIR 9na co zwracac uwagę, awarie itp...)

Pozdrawiam

0 4
  • #2 24 Wrz 2007 18:39
    MMiicchhaall
    Poziom 9  

NIe warto ponieważ to są zwykłe lutownice które w budowie wewnętrznej mają przewód przesyłania ciepłego powietrza wykonany z tworzyw sztucznych które po jakimś czasie w zależności od eksploatacji urządzenia ulegają wypaleniu. Lepeij dołożyć i kupić taką w której te przewody wykonane są z tworzyw metalicznych.

Możesz myśleć że w przypadku uszkodzenia obejmuje to gwarancja. Otóż większość producentów uwzględnia to jako wszkodzenie mechaniczne lub wynik niewłaściwej eksploatacji - TEgo gwarancja nie obejmuje i możesz sobie to wywalić przez okno

0
  • #3 24 Wrz 2007 21:29
    masteriusz
    Poziom 21  

A jaką stację mi polecasz?? cos z hot air i kolba widziałem ładne PRO ale 600zł to juz jest duzo ;] chciałem cos lepszego juz z wyswietlaczem itp ale nie mam obecnie wystarczająco gotówki a stacja potrzebuje:/
    Co sądzisz o uzywanych??
    pozdrawiam

0
  • #4 25 Wrz 2007 16:09
    andrew54
    Poziom 24  

mam stacje 852 (178zł+przesyłka) od ponad poł roku i jestem zadowolony.

Dodano po 29 [sekundy]:

mam stacje 852 (178zł+przesyłka) od ponad poł roku i jestem zadowolony.

0
  • #5 25 Wrz 2007 19:19
    masteriusz
    Poziom 21