Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Płyta główna Gigabyte M61P-S3 - brak dzwięku

24 Wrz 2007 22:58 2194 6
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie

    Proszę o pomoc!
    Kilka dni temu zakupiłem płytę główną Gigabyte M61P-S3. Po zainstalowaniu Windows'a XP Pro wszystko jest ok z wyjątkiem dźwięku. System nie wykrywa żadnych urządzeń związanych z dźwiękiem. Nie wiem co począć z tym fantem :cry:

    Pozdrawiam_mktp
  • Poziom 12  
    Po pierwsze zainstaluj nowy bios, ta płyta czasami tak ma. Bo myśle sterowniki nowe już próbowałeś. Ew spróbuj pod linuxem jakieś nowsze livecd jeśli i tam nie działa to prawdopodobnie masz upaloną kartę.
  • Poziom 2  
    Wielkie dzięki za odpowiedź erl.
    Spróbuję zainstalować nowe sterowniki, jak nic się nie zmieni to będę reklamował płyte.
    ----
    Proszę innych o radę:!:
  • Poziom 30  
    Wejdz w panel sterowania w dzwięki i urządzenia audio
    i zobacz czy przypadkiem nie masz zaznaczone wycisz.
    A sterowniki audio zainstalowałeś
    Cytat:
    Spróbuję zainstalować nowe sterowniki

    Najnowsze możesz pobrać
    TU
  • Poziom 43  
    Sprawdz czy kodek (karta) jest wlaczona w BIOS-ie.
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    mktp napisał:
    Witam serdecznie

    Proszę o pomoc!
    Kilka dni temu zakupiłem płytę główną Gigabyte M61P-S3. Po zainstalowaniu Windows'a XP Pro wszystko jest ok z wyjątkiem dźwięku. System nie wykrywa żadnych urządzeń związanych z dźwiękiem. Nie wiem co począć z tym fantem :cry:

    Pozdrawiam_mktp

    Wejdź w menedżer urządzeń i sprawdź czy nie masz wykrzyknika przy: Sterownik magistrali Microsoft UAA dla High Definition Audio.
    Jeśli tak zainstaluj Service Pack 2 (jeśli nie masz) i patcha http://support.microsoft.com/kb/888111/pl dla twojej wersji systemu. Po instalacji powinny się pojawić w menedżerze urządzeń urządzenia audio.
  • Poziom 2  
    Witam serdecznie

    Bardzo serdecznie dziękuje wszystkim, którzy wypowiedzieli się na forum, w kwestii mojego problemu.

    Szczególne podziękowania dla @GUTEK@ - po ściągnięciu patcha ze strony http://support.microsoft.com/kb/888111/pl pomogło!!!

    Pozdrawiam wszystkich mktp