Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mam problem z obrotami w Passacie z 91r. 2,0 siklnik z gazem

29 Wrz 2007 10:29 1499 10
  • Poziom 2  
    Moim problemem są obroty w Passacie B3 z 2.0 l silnikiem zasilanym gazem.Auto po odpaleniu trzyma obroty dobrze czyli między 900-1000
    ale wczasie jazdy gdy puszczam gaz to obroty spadają tak nisko że w większości przypadków gaśnie!!!!!!! robi się tak jadąc na paliwie jak i na gazie!!!!! wymieniałem już silnik krokowy,czujnik przepustnicy i nic bez zmian!!!!!!!!!! dalej gaśnie!!!!!!!! dzieje się tak przeważnie w deszczowe dni bo jak jest ciepło i bez wilgoci to auto śmiga ok i trzyma obroty bez problemu!!!!!!!!!!!!!! wymieniłem także kable wysokiego napięcia,świece!!!!! Pomocy bo brak mi już pomysłów co to może być?????????
  • Moderator Samochody
    Ogólnie to do tych silników gazu się nie zakłada bo jeszcze nie widziałem takiego żeby nie było problemów po założeniu istalacji gazowej, a z tym że gaśnie to może wlot powietrza do filtra by wystarczyło inaczej skierować.
  • Poziom 2  
    Wlot powietrza też skierowałem inaczej ale nic się nie zmieniło!!!!! dzięki ale to nie to!:cry:
  • Poziom 39  
    jaki to silnik? chodzi o oznaczenie literowe np. 2E
  • Poziom 21  
    zgodzę się z kolegą "ociz" że gaz to same problemy!!!!!! jezeli już tyle wymieniłeś to może jeszcze trzeba popatrzyć na kopułkę?
  • Poziom 2  
    Silnik ma oznaczenie 2E !!!! a kopułke i palec rozdzielacza też wymieniłem i nic lepiej !!!!!!!!!!!!!:|
  • Poziom 11  
    Sprawdź ciśnienie w cylindrach. Może to być problem ze zużyciem mechanicznym silnika.
    Na przykład mogą to być przypalone zawory w głowicy albo zużyte cylindry.
    Dlatego przy gorszej pogodzie możesz mieć problem z odpaleniem.

    W WV zwłaszcza tych starszych występuje jeszcze jeden problem.
    Może poluzować się koło które napędza wałek rozrządu w głowicy wtedy też są problemy z zapłonem i obrotami może też przez to przeskoczyć pasek rozrządu i przestawić zapłon.
  • Poziom 39  
    wczoraj mój szwagier pochwalił się zakupem takiego paska i takim samym problemem
    recepta: wymyj przepustnice tylko niczego nie rozkręcaj i nie reguluj
    po prostu mają być czyste
    możesz też wypłukać reg wolnych obrotów w benzynie ekstrakcyjnej
  • Poziom 2  
    Przepustnice umyłem ale to nie pomogło, a z odpalaniem problemu nie mam !!!! ale dzięki za każdą pomoc!!!!!!!!!!
  • Moderator Samochody
    ociz napisał:
    Ogólnie to do tych silników gazu się nie zakłada
    '
    A może to kolega jakoś uzasadnić?. Jeżdżąc kilka lat samochodami zasilanymi gazem to zauważyłem że kłopoty z zasilaniem LPG spowodowane są w 99% przypadków tępotą umysłową i niechlujstwem "fachowców" je montujących. Brak znajomości dodatkowych układów kompensacji ciśnienia membrany parownika na przykład, prawidłowego doboru mieszalników, stosowania kryz na dolocie, prawidłowej regulacji układu zasilania, montaż niedbały, aby szybciej i z jak największym zyskiem dla siebie. Dlaczego silnik 2E miałby nie nadawać się do zasilania LPG ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Klawisze ci się zacinają? Po co tyle wykrzykników i innych ozdobników w postach? Usuń je, bo temat powędruje do kosza!