Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kluczyk Thalia

29 Wrz 2007 17:46 2954 9
  • Poziom 11  
    W jaki sposob zaprogramowac niedzialajacy kluczyk do Thalii z 2001r., nie znajac 4 cyfrowego kodu klucza? Moze po jakichs numerach samochodu(np.VIN)mozna okreslic kod klucza?Prosze o porade
  • Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    Co chcesz zaprogramować? Immo czy pilota, który jest w kluczu? Jak odpala ci na tym kluczu i chcesz zaprogramować samego pilota, to wsiadasz do autka, naciskasz przycisk od z.c. na konsoli i przytrzymujesz do momentu, aż zamek odbije. Kiedy zamek odbije naciskasz na pilota i wszystko. Procedura dotyczy wyłącznie klucza z pilotem, którym można odpalać samochód.
  • Poziom 11  
    Dzieki za odpowiedzi...........Zmacio,mam taki problem ze ten klucz nie reaguje ani na zamki ani na odpalanie.Wyczailem cos takiego - wkladam dobry klucz do stacyjki,przekrecam na zaplon,przytrzymuje plip zepsutego klucza na 5 sekund i wtedy tym kluczem moge odpalic auto,tylko ze ten klucz trzyma (tak jakby swoj kod)przez kilka minut a potem znowu ECHO.Moze jeszcze czegos nie rozumie......czy ty piszesz o pilocie w kluczu ktorym mozna odpalic samochod bez wkladania klucza do stacyjki???Bo jak tak dokladniej przczytac to z tego tak wychodzi..........
  • Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    Piszę o kluczyku w którym jest pilot , i który należy włożyć do stacyjki i ją przekręcić aby odpalić samochód. Z tego co mi wiadomo, to w Thalii jest klucz w którym na płytce drukowanej jest antena transpondera nawinięta na rdzeniu ferrytowym. Antena jest połączona ze scalakiem, który jest zarazem generatorem kodów pilota zdalnego sterowania. Tak więc jeden układ odpowiada za odpalanie samochodu i za sterowanie zamkiem centralnym. Pilot starszego typu ma bateryjkę CR2016 montowaną w obudowie pilota, a pilot nowszego typu ma baterię CR1220 montowaną na samej płytce. W pilotach starszego typu b. często pęka ten cieniutki drucik, którym jest nawinięta antena transpondera i wówczas raz odpala, a raz nie. Takie uszkodzenie można jeszcze naprawić. Czasem zdarza się uszkodzony scalak i wtedy jest piec. Nowy klucz w serwisie ok 500 zł, a jego wpisanie do sterownika między 100, a 200zł (w zależności od serwisu). W pilotach nowszego typu od ok. 2001r antena jest innej konstrukcji i się nie uszkadza, siada zawsze scalak i koszty są takie same.
  • Pomocny post
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne
    Masz prawdopodobnie uszkodzoną cewkę i dla tego masz problemy z odpalaniem tym kluczem. Mogą też być problemy ze scalaczkiem jak pisałem wyżej (zresztą autor artykułu opisuje dokładnie ten problem). Dopóty nie będzie sprawny klucz wszelkie procedury mogą nie przynieść porządanego efektu. Udaj się do kogoś kto jest w stanie zweryfikować poprawność działania elektroniki w tym kluczyku.
  • Poziom 11  
    Dzieki za odpowiedzi,temat mozna zamknac.
  • Poziom 9  
    ja mialem ten sam problem z kluczykiem ,nie moglem otworzyc drzwi ani zamknac,wiec wsadzilem kluczk do stacyjki i uruchomilem samochod,po wylaczeniu samochodu i wyciagnieciu kluczyka . Odziwo zaczal dzialac przycisk ,otwieranie i zamykanie samochodu
  • Poziom 12  
    Witam. Wiem , że temat ma ponad 10 lat ale może mnie nie zakopiecie żywcem za podpięcie się pod niego :)
    Mam kluczyki takie jak na zdjęciu do swojej Renówki. Poczciwej bo z 2001 roku. Model Thalia. 1.4 16V. Kluczyk z baterią w obudowie.
    Kilka dni temu przestał działać centralny zamek. Naciskanie przycisku na kluczyku powoduje świecenie diody na nim i tyle. Immo w kluczyku jest sprawne samochód odpala ale tej cewki nie ma bo jest jakiś osobny transponder dołożony i zaprogramowany w serwisie na Pl. Grzybowskim w Warszawie.
    Teraz jest tak : jeden kluczyk mam sprawny a ten drugi nie steruje centralnym. Klucz jakieś kody na czytniku wysyła ale samochód go nie rozpoznaje. Jeden z Warszawskich serwisów na czytniku stwierdził : " kluczyk nadaje w zakresie 433 ale nieco inaczej niż sprawny kluczyk". Dwa serwisy w tym jeden wspomniany próbowały kodować czy zsynchronizować klucz. Niestety nie da się. Pan z serwisu stwierdził iż jego zdaniem klucz wysyła jakiś sygnał RF ale nie mamy czym sprawdzić jak widzi to samochód. Być może klucz jest uszkodzony. Czy znacie kogoś w Warszawie lub w pobliżu potrafiącego stwierdzić co kluczykowi dolega lub kogoś kto potrafi zakodować klucz do tej Thalii i to nie immo a centralny. A może jakię sugestie ? Procedura synchronizacji nic nie daje. Nowy surowy klucz może i bym kupił ale jak go zakodować do auta ? Jakiś PIN mi potrzebny ? Może używany kluczyk da się jakoś do auta dopisać ? Pozdrawiam Jacek.
    Kluczyk Thalia Kluczyk Thalia