Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

alternator hitachi 100A w astrze 2 1,7 DTI

30 Wrz 2007 19:37 2858 4
  • Poziom 12  
    witam wszystkich, po 2 latach problem powrócił z tym jednak, że wychwyciłem go na samym poczatku. Po wymienie 2 lata temu mostka z regulatorem i szczotkotrzymaczem wszystko było ok. Juz wiosną zauważyłem, że znów zaczynają przygasać swiatła. Latem było ok ale teraz znów światła mrugaja delikatnie na wolnych obrotach (te w kabinie - deska i wyświetlacz i oświetlenie kabiny też) podjechałem do mechanika, oczyścilismy masę, pomierzyliśmy akumlator (ma 3 lata i jest ok) podłączyłem nawet komputer za piwko u kumpla i wyszło "keine fehler". Ładowanie jest niskie 13,6 - do max 14,0. (silnik na wolnych obrotach wszystko wyłączone, tzn swiatła, radio, klima, świece nie podgrzewają). Najgorsze że czasem wszystko jest ok a czasem - wiem nawet kiedy zaraz po włączeniu - silnik pracuje deko nierówno na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu wszystko ok. Swiece wymienione 3 tyg temu na nowe. Co tym razem się mogło popsuć poza regulatorem napięcia? Byłbym wdzięczny za sugestie bo cos wydaje mi się niemozliwe by po dwóch latach szlag trafił znów mostek z diodami i regulator jak ostatnio. Przy naprawie 2 lata temu wymieniałem łożyska. Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie. Jutro mam zamiar się za to brać.
  • Poziom 21  
    Polecam poszukanie tematów związanych z astrą i alternatorem hitachi. Podejżewam że części zamontowane to jakiś uniparts albo coś w tym stylu, od tego nie ma co wymagać bóg wie czego - jest tanie..... poza tym alternatory tej firmy są dość nietrwałe.
  • Poziom 12  
    cześci zamontowane były oryginalne, łożyska były tylko polskie. Uniparts nie pasuja do tego typu a szkoda bo troche mnie kosztowały te oryginały. Nie pomogłes ale i nie zaszkodziłes :)
  • Poziom 14  
    Jeśli masz możliwość podmień na próbę drugi akumulator , u mnie też na przyrządach wychodził OK i mieścił się w normie - a napięcie ładowania nie mogło przekroczyć 13,8v.Po wymianie skończył sie problem i ładowanie znów było 14,4v(akumulator też 3letni bosch silver)
  • Poziom 12  
    okazalo sie ze wszystkiemu winien jest regulator napięcia,po wymianie na nowy i przy okazji przejrzeniu całego alternatora wszystko jest ok