Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z NOKIA 3210

22 Lis 2003 02:07 1423 13
  • Poziom 15  
    Wpadł w moje ręce telefon NOKIA 3210 ponoć od pierwszego właściciela i ponoć nikt się z nią nie bawił jeszcze jeżeli chodzi o oprogramowanie. Jestem laikiem jeżeli chodzi o te sprawy i to mój pierwszy telefon jaki bym chciał naprawić wiec proszę w miarę jasno odpowiadać. PROBLEM polega na tym ze niby działa dobrze wszystko bez problemu ale ma problemy z włączeniem (naduszam Power i najczęściej włącza się tylko podświetlanie albo wpada w jakiś cykl włączyła się zaświeca Chile pokarze się ze ładuje baterie piśnie i gaśnie potem czasem się nie da włączyć gdy ją włączę zachowuje się jak by zwisła). Musze w tedy wyjąć baterie poczekać z 30 min wkładam podłączam ładowarkę czekam jeszcze za pokaże się że zaczęło ładować najczęściej 5 do 10 min, po czym włączam i działa już OK. Przez następne 30 min ładuje, pokazuje ze już jest na fula, więc odłączam ładowarkę i działa super niestety przez tylko 2 godziny. Potem znów cykl się powtarza nie da się jej włączyć i by to zrobić musze wyciągnąć baterie na 30 minut.
    Kupiłem nową baterie i nie pomogło kumpla tez nie na starej dzieje się identycznie, więc ja rozebrałem na części pierwsze dokładnie wyczyściłem izopropane wysokiej czystości i tez nic potem czynność powtórzyłem tylko że jeszcze postukałem gdzie niegdzie nie za mocno ale i to nic nie dało. W akcie desperacji nawet pare razy z pięści dostała z każdej strony ale i tu kicha. Działa jak działała, wrzuciłem ja do pudła i po 2 miesiącach właśnie wyciągnąłem i po mimo zdziwieniu ta się nie naprawiła.
    :)
    Wiec prosze o pomoc na co ona choruje i gdzie jej przyłożyć odpowiednią siłe F by zadziałał.
  • Poziom 17