Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zrobić przeciwwagę do anteny CB?

05 Oct 2007 18:22 6090 18
  • Level 14  
    korzystałem z opcji szukaj, ale albo nie umiem albo nic nie ma :D

Mam antene magnesową CB na parapecie za oknem. Słyszę wszystkich dobrze, ale nikt mnie nie słyszy! Mieszkam na parterze, znajomy zalecił mi abym zrobił przeciwwagę do tej anteny i tu właśnie jest problem! Nie wiem jak się do tego zabrać!
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo

• Level 31  
    A jaki masz SWR ?

Marcin
  • Level 14  
    Jestem początkujący w tych sprawach więc jakbyś mógł jaśniej :D i po polsku!

Pozdrawiam
    Bartek

• Level 31  
    Było po polsku, na początek proponuję przeszukać forum pod hasłem:

strojenie anten

Pozdrawiam Marcin
  • Level 14  
    Nie podam Ci SWR bo nie mam reflektrometru :D

Dodano po 38 [sekundy]:

A poza tym pytałem jak zrobić przeciwwagi :D
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Z drutu, blachy, rurki metalowej
  • Level 14  
    zarzuciłbyś jakiś rysunek jak to mniej więcej ma wyglądać ? I jak ma być założone?

Pozdrawiam
    Bartek
  • Level 27  
    SP5IT wrote:
    Z drutu, blachy, rurki metalowej

Oprócz tego, podaj jak to założyłes, bez przeciwwagi :|
  • Level 14  
    Ja czy on? Bo jego zacytowałeś...

Pozdrawiam
    Bartek
  • R.I.P. Meritorious for the elektroda.pl
    Post był raportowany.
    Przeniosłem z: Radiotechnika - CB, KF, UKF, TV
  • Level 27  
    Myślałem, że jasno się wyraziłem ;)
    Dwa Michał raczej nie ma takich kłopotów.

Trzy dopiero teraz doczytałem, że to magnesówka. Nic dziwnego, że nikt Cię nie słyszy.

Wejdź na dział cb i zobacz jak się stroi anteny CB - masz przyklejony topic.
  • Level 14  
    gimof wrote:
    Nic dziwnego, że nikt Cię nie słyszy.