Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat CC700- Problem z gazem

Pirez 10 Paź 2007 21:41 910 4
  • #1 10 Paź 2007 21:41
    Pirez
    Poziom 10  

    Witam mam problem z cieniasem700 kolegi. Otóż zamarzł mu parownik i wysadziło membrany, wymiana membran odpada, bo był to jakiś nietypowy reduktor BRC, to był parownik taki jak sie zakłada do wtrysków, bez przewodu podciśnieniowego do gaźnika i ssania gazowego. Zależy mu na tym żeby założyć mu reduktor do gaźników bo taki ma i szkoda mu kasy na nowy:P. Czy taki reduktor ma szanse działać w tym sprzęcie, czy wiercić otwór na dysze podciśnieniową w kolektorze??? Dodam że jest to cc700 z japońskim gaźnikiem Asian sterowanym sondą lambda instalacja jest bez żadnego kompa, z registrem gazowym??? Proszę o pomoc.

    0 4
  • #2 10 Paź 2007 21:45
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    A co się będziesz rozwodził? Weź kawałek szlaucha albo starą dętkę od "ukrainy" i podczep ją do baniaka z gazem z jednej strony, a drugi koniec wciśnij w gaźnik. I będzie najtaniej. Bo w końcu o maksymalną redukcję kosztów tu chodzi, nie?

    0
  • #3 10 Paź 2007 21:51
    Pirez
    Poziom 10  

    Widzę że nie trzeba było długo czekać na jakże fachową poradę, widzisz nie każdego stać na nową S klasę. A myślę że nie ma większego sensu przeprowadzanie napraw przewyższającej wartość auta. Dzięki Wielkie za radę. Bardzo mi pomogłeś

    0
  • #4 10 Paź 2007 22:16
    ub
    Poziom 13  

    Z tego co się orjętuje w700 nie będziesz miał gdzi się w wiercić wkolektor lepiej wymienić mębrany

    0
  • #5 10 Paź 2007 22:20
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Faktycznie. Nie ma też sensu przeprowadzać naprawy w bezpieczny sposób. Byle by było i jeździło... Można kombinować. Bo doprowadzenie tego do porządku przecież kosztuje...

    0