Witam,
Kupiłem kilka dni temu Matiza z komisu.
Podczas sprawdzania samochodu przed zakupem okazało się że silnik ne pracuje równo i z trudem wchodzi z niskich na wyższe obroty, tak jakby się dusił. Na wyższych obrotach pracuje równo i stabilnie.
Sądząc po starych przewodach i kopułce doszedłem do wniosku że wymiana świec, przewodów i kopułki z palcem załatwi sprawę.
Niestety nic nie dało wymienienie tych elementów
Odstawiłem samochód do warsztatu by zlokalizowali usterkę i dokonali wszystkich możliwych regulacji by silnik pracował wzorowo.
Po oględzinach i sprawdzeniu wszystkich czujników okazało się że mam odłączony kabel od czujnika spalania stukowego.
chwilę później stwierdzili że tego czujnika nie ma i mało tego nie ma gdzie przykręcić nowego.
Wydedukowali że mam przełożony silnik od Tico i że ten silnik nie miał tego czujnika.
Jestem w kropce nie wiem co dalej, z tego co wyszukałem w sieci dół silnika z Tico jest taki sam jak do Matiza różni się tylko osprzętem.
Podejrzewam że coś przeoczyli, może jest jakiś na to sposób.
Może ten czujnik nie ma wpływu na (nie wkręcanie się silnika na obroty)
Proszę o informację na tren temat od osób znających te oba silniki.
Kupiłem kilka dni temu Matiza z komisu.
Podczas sprawdzania samochodu przed zakupem okazało się że silnik ne pracuje równo i z trudem wchodzi z niskich na wyższe obroty, tak jakby się dusił. Na wyższych obrotach pracuje równo i stabilnie.
Sądząc po starych przewodach i kopułce doszedłem do wniosku że wymiana świec, przewodów i kopułki z palcem załatwi sprawę.
Niestety nic nie dało wymienienie tych elementów
Odstawiłem samochód do warsztatu by zlokalizowali usterkę i dokonali wszystkich możliwych regulacji by silnik pracował wzorowo.
Po oględzinach i sprawdzeniu wszystkich czujników okazało się że mam odłączony kabel od czujnika spalania stukowego.
chwilę później stwierdzili że tego czujnika nie ma i mało tego nie ma gdzie przykręcić nowego.
Wydedukowali że mam przełożony silnik od Tico i że ten silnik nie miał tego czujnika.
Jestem w kropce nie wiem co dalej, z tego co wyszukałem w sieci dół silnika z Tico jest taki sam jak do Matiza różni się tylko osprzętem.
Podejrzewam że coś przeoczyli, może jest jakiś na to sposób.
Może ten czujnik nie ma wpływu na (nie wkręcanie się silnika na obroty)
Proszę o informację na tren temat od osób znających te oba silniki.