Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z odpaleniem cirroen xsara 2002r 2l hdi simens

19 Paź 2007 15:27 4132 7
  • Poziom 12  
    problem wygląda następująco:klient przyprowadził do mnie to autko bo mu nie odpala po podłączeniu pod komputer wyszło że nie steruje iglicami wtryskiwaczy czyli wydawało by się że sprawa prosta trzeba naprawić sterownik ... ale tak mnie tkneło i włączyłem kierunki i nie działają to samo dmuchawa ,szyby elektryczne światła mijania i wszystko co powinno działać po stacyjce . Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie ok podłączyłem się komputerem pod bsi i żadnych błędów???? wiec próbowałem włączyć przez komputer kierunki i szyby ale nic wszedłem w parametry bsi i zasilanie dostaje wiec tak się zastanawiam czy ta usterka ecu nie jest spowodowana przez bsi ???? albo jakieś zasilanie gdzieś padło tylko gdzie? Jedyne co ni podpadło to nie mogłem wysterować główny przekaźniki wiec to może jego wina ale gdzie on jest w bsi? czy w skrzynce pod maską?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 17  
    tak sie wlasnie dzieje jak sie zmienia przebieg w budziku a w bsi zrobi sie jakiegos byka to wlasnie jest identycznie.trzeba by sprawdzic zawartosc bsi niewiem czy tam masz neca motke czy 9504 kilka wersji bylo.albo wymiana i programowanie.pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 26  
    Jak auto odpali wszystko będzie działać.Ważne jakie błędy były w sterowniku silnika.
  • Poziom 12  
    drodzy koledzy ale przy tym aucie niby nie był cofany licznik i mi się zdaje ze gdzieś jakieś zasilanie padło może macie schemat instalacji bsi i okablowania bo ja mam tylko sterownika silnika a zdaje ni sie że gdzieś brakuje jakiegoś zasilania a bez schematu to raczej mogę sobie gdybać
  • Poziom 17  
    BSI jest w trybie ECO. Po uruchomieniu silnika wszystko powinno wrócić do normy, więc nie zajmuj się tymi szybami i światłami tylko skoncentruj się na silniku.
  • Poziom 12  
    ok lucik i zbyniuś macie racje teraz pytanie czego szukać w ecu? ma może ktoś schemat tego ecu a może miał ktoś już taką awarje to może mi podpowie co tam mogło paść?
  • Poziom 17  
    Bez podłączenia diagnoskopu się nie obejdzie. Przyczyn może być bardzo wiele od czyjników wały i wałka po uszkodzoną pompę, wtryskiwacz (lub wtryskiwacze). Newralgicznym punktem jest okrągłe złącze pomiędzy skrzynką akumulatora, a serwem.Jeżeli tam wszystko gra to podłącz diagnoskop, sprawdź defekty i parametry. Szkoda czasu na wróżenie z fusów.
  • Poziom 12  
    to tak sprawdziłem wtyczkę jest ok po podłączeniu diagnoskopu jest usterka p1641 czyli uszkodzenie sterownika ecu (regulacja otwarcia iglicy wtryskiwacza a w czarnej wtyczce z pinu b1 powinien chyba wychodzić minus po włączeniu zapłonu a go nie ma przydał by się schemat tego ecu[/GVideo]