Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford escort 1.6 16v gasnie jak zimny

mariusz_n24 19 Wrz 2008 08:34 21127 35
  • #31 19 Wrz 2008 08:34
    malinaost
    Poziom 2  

    dalej nic nie pomaga ... ostatnio byłam w warsztatcie i powiedzieli że pewnie jakiś czujnik, ale nie będą na piechte szukać bo trzebaby było wszystkie czujniki wymieniać aby cos trafić........ :cry:

  • #32 08 Lis 2008 17:46
    area51
    Poziom 15  

    Ja wymieniłem świece kable i filtr powietrza i działa ładnie.

  • #33 14 Sty 2009 14:35
    niziak
    Poziom 13  

    Ponieważ kiedyś dużo szukałem na temat zaworu odpowietrzania w Escorcie i ciężko było znaleźć sensowne informacje, więc oszczędzę czasu innym.
    Dużo na ten temat jest na wiki (ang)
    oraz tu.

  • #34 21 Lut 2009 20:37
    kris66626
    Poziom 1  

    witam,ja tez miałem problem gsśniecia w 1.6 16v escorcie,wymieniłem duzo elementów. m.i.n. czujnik temp wtrysku i temp powietrza w dolocie,przewody zaplonowe,frezowałem gniazda i zawory w głowicy,wszystkie filtry,odpow.skrzyni korbowej,świece,i w końcu znalazłem przyczyne. cała wina lezała po stronie popychaczy hydraulicznych od zaworów,teraz nie mam zadnych problemów z odpalaniem. pozdrawiam

  • #35 22 Lut 2009 14:03
    domin81
    Poziom 10  

    ja miałem ten problem wymieniłem potencjometr przepustnicy i jest dobre a objawy były takie:
    Jak zimny przy odpalaniu silnik palił od szlagu jak zapalił to po 10 sek albo gasną albo obroty falowały gdy sie zagrzał to sie uspokojiło było ok:w citroenie teżmiałem ten problem teraz mam ford escort i te same objawy były i ta sama część padła

  • #36 30 Lip 2011 23:14
    janior20
    Poziom 8  

    Witam , mam wielki problem z moim escortem mianowicie dane :
    silnik 1,6 16 V zetec 90 KM
    Problem polega na tym , iż falują obroty zaraz po odpaleniu spadają do 200 i zaraz gaśnie można go odpalać aż do śmierci i będzie gasł cały czas zaraz po odpaleniu . Wymienione zostały na nowe : przewody WN , świece , zawór bocznikowy regulacji biegu jałowego , kompletne odpowietrzenie skrzyni korbowej , filtr paliwa , filtr powietrza , sprawdzone wszystkie węże podciśnieniowe - nie łapie fałszywego powietrza , na wszystkich wtryskach jest napięcie , jak również na przepływomierzu , zimne luty ok nic nadpalonego odlutowanego itp , pompa paliwa sprawdzona i sprawna ;/ , rozrząd też zmieniany niedawno nie możliwe żeby przeskoczył bo znam się na tym Smile , czujnik położenia wału ok Smile , czujnik położenia wałka rozrządu ok Smile , wymieniony również czujnik temperatury płynu chłodzącego podający na komputer Smile czy mógłby ktoś doradzić co dolega temu nieszczęsnemu escortowi , bo ja już daje za wygraną Sad poddaje się po prostu :/

    Dodano po 28 [sekundy]:

    acha dodam jeszcze , że ciśnienie na tłokach było mierzone jest wporządku , cisnienie na listwie wtryskiwaczy także wynosiło 2,89 bara , po diagnostyce komputerowej stwierdził mechanik , że to czujnik temperatury podający na komputer ( więc wczoraj został wymieniony ) a dziś filtr paliwa Sad nie wiem już co robić

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME