Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

odcięcie pompy paliwa Punto II

22 Paź 2007 12:52 4606 9
  • Poziom 9  
    Witam chce zrobić w moim Punto 2 odciącie pompy paliwa i mam do was takie pytanie czy moge podpiąć wyłącznik bezpośrednio pod kabel zasilania pompy czy musi on być puszczony przez przekaźnik?z góry dzięki za odp
  • Poziom 11  
    Witam. Powinien być przekażnik bo wyłącznik może być za delikatny.
  • Poziom 16  
    Witam. Oczywiście może być przełącznik, ale o odpowiedniej obciążalności prądowej. Najlepiej jakbyś przeciął kabel idący do pompy, wsadził w szereg amperomierz i sprawdził jaki prąd płynie podczas pracy pompy. Wtedy pozostaje kupić przełącznik(z zapasem prądowym oczywiście). Pozdrawiam Rafał.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jezeli sam włącznik to minimum 20A czyli duży (gabarytowo), pozostaje więc przekaźnik
  • Poziom 31  
    Pompa paliwa jest zasilana z przekaźnika trzeba go znaleźć a odcięcie zrobić na sterowaniu tego przekaźnika.Prąd sterowania przekaźnika 0,2A.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No tak bo tutaj akurat przekaźnik załącza tylko pompę i nic więcej
  • Poziom 34  
    Obwód sterujący fabrycznego przekaźnika jest objęty kontrolą sterownika silnika , jego przerywanie (rozłanczanie) jest wychwytywane jako błąd.
  • Poziom 14  
    Doktorr napisał:
    Obwód sterujący fabrycznego przekaźnika jest objęty kontrolą sterownika silnika , jego przerywanie (rozłanczanie) jest wychwytywane jako błąd.


    Nie prawda robilem taka odcinke i zadnego bledu nie bylo!

    Pozdrawiam :)
  • Poziom 34  
    Jatin
    a) nie pisałem aby takiego odcięcia nie robić.
    b) jak ma się w normalnych warunkach zarejestrować błąd skoro przed przekręceniem kluczyka zamykasz obwód przełącznikiem.
    c) błąd rejestruje się wtedy gdy chcesz przetestować układ ,podejmiesz próby i nie zamykasz obwodu dołożonym przełącznikiem.
    Informację zamieściłem aby koledzy mieli świadomość , że w specyficznych warunkach testowanie tego układu może spowodować zapalenie się lampki awarii silnika.
  • Poziom 14  
    No to nie uscislilismy do kona :)

    Pozdrawiam :)