Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

odcięcie pompy paliwa Punto II

seicodriver 22 Paź 2007 12:52 4345 9
  • #1 22 Paź 2007 12:52
    seicodriver
    Poziom 9  

    Witam chce zrobić w moim Punto 2 odciącie pompy paliwa i mam do was takie pytanie czy moge podpiąć wyłącznik bezpośrednio pod kabel zasilania pompy czy musi on być puszczony przez przekaźnik?z góry dzięki za odp

    0 9
  • #2 22 Paź 2007 13:47
    dugas2
    Poziom 11  

    Witam. Powinien być przekażnik bo wyłącznik może być za delikatny.

    0
  • #3 22 Paź 2007 15:38
    Fałek
    Poziom 16  

    Witam. Oczywiście może być przełącznik, ale o odpowiedniej obciążalności prądowej. Najlepiej jakbyś przeciął kabel idący do pompy, wsadził w szereg amperomierz i sprawdził jaki prąd płynie podczas pracy pompy. Wtedy pozostaje kupić przełącznik(z zapasem prądowym oczywiście). Pozdrawiam Rafał.

    0
  • #4 22 Paź 2007 19:23
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Jezeli sam włącznik to minimum 20A czyli duży (gabarytowo), pozostaje więc przekaźnik

    0
  • #5 22 Paź 2007 20:34
    Megawe
    Poziom 29  

    Pompa paliwa jest zasilana z przekaźnika trzeba go znaleźć a odcięcie zrobić na sterowaniu tego przekaźnika.Prąd sterowania przekaźnika 0,2A.

    0
  • #6 22 Paź 2007 20:55
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    No tak bo tutaj akurat przekaźnik załącza tylko pompę i nic więcej

    0
  • #7 23 Paź 2007 06:45
    Doktorr
    Poziom 34  

    Obwód sterujący fabrycznego przekaźnika jest objęty kontrolą sterownika silnika , jego przerywanie (rozłanczanie) jest wychwytywane jako błąd.

    -1
  • #8 23 Paź 2007 06:58
    Jatin
    Poziom 14  

    Doktorr napisał:
    Obwód sterujący fabrycznego przekaźnika jest objęty kontrolą sterownika silnika , jego przerywanie (rozłanczanie) jest wychwytywane jako błąd.


    Nie prawda robilem taka odcinke i zadnego bledu nie bylo!

    Pozdrawiam :)

    0
  • #9 23 Paź 2007 09:52
    Doktorr
    Poziom 34  

    Jatin
    a) nie pisałem aby takiego odcięcia nie robić.
    b) jak ma się w normalnych warunkach zarejestrować błąd skoro przed przekręceniem kluczyka zamykasz obwód przełącznikiem.
    c) błąd rejestruje się wtedy gdy chcesz przetestować układ ,podejmiesz próby i nie zamykasz obwodu dołożonym przełącznikiem.
    Informację zamieściłem aby koledzy mieli świadomość , że w specyficznych warunkach testowanie tego układu może spowodować zapalenie się lampki awarii silnika.

    0
  • #10 23 Paź 2007 20:05
    Jatin
    Poziom 14  

    No to nie uscislilismy do kona :)

    Pozdrawiam :)

    0