Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

motorola hc05 w obudowie dil48

wicekrtv 11 Sep 2002 16:46 4037 6
  • #1
    wicekrtv
    Level 14  
    Poszukuje opisu pinow w motoroli 68hc05 DIL 48. Wszedzie szukalem ale niestety nie moge znalesc. Jedyna informacja jaka uzyskalem to to ze podobna pracuje w radiu CD 300 OPEL z lat 1991 (byly 52pin-owe i 48)
    Ja mam sterownik na takiej kostce i musze sie dorawac do eepromu. Za wszelkie informacje bede wdzieczny! bo juz niewiem gdzie szukac:(
    pozdrawiam
  • #2
    SlaweK
    Level 43  
    Trzeba by poszukać w katalogu Motoroli ale przede wszystkim wypadało by wiedzieć z jaką wersją HC05 masz do czynienia. I ile wiem nie było wersji B6 (ja w Oplu CD300) w obudowie 48pinowej więc to musi być jakaś inna wersja. A jeśli ktoś założył zabezpieczenie to niestety nie odpalisz programu bootujęcego ten procesor by złapać komunikację.
    Przede wszystkim zobacz na których pinach masz kwarc, zasialnie i masę.
    To ułatwi identyfikację z katalogiem. HC05 to rodzina procesorów a następne litery mówią o wyposażeniu procesora i jego wersji.
    Myślę że najlepiej zacząć szukanie od strony www motoroli.

    SławeK
  • #3
    wicekrtv
    Level 14  
    a wiec..
    zasilanie +5v na piny 6 i 8
    GND na 5 i 38
    xtal na 13 i 14
    reset na 15 (prawdopodobnie patrzac na konstrukcje )
    na stronie motoroli spedzilem juz 2dni i niewiem co moge wiecej poszukac.
    co do tego CD300 to jest pewne ze w ktorejs wersji wystepuje taki dil48.
    czekam na pomoc.
  • #4
    SlaweK
    Level 43  
    A jesteś pewny że to HC05 a nie np HC08?
    Jakieś oznaczenia na uładzie czy zmazane wszystko.
    A tak ogólnie to do czego służy to urządzenie?
    Trochę mnie dziwi że potrzebujesz dobrać się tylko do eeproma a nie do pamięci programu.
    W HC05 wszystkie piny były wykorzystanie więc napewno musi to być jakaś okrojona wersja. Zdarzało się że producenci robili takie wersje na zamówienie, oczywiście przy zamówieniu odpowiedniej ilości sztuk.
    Właśnie wpadło mi do głowy że widziałem kiedyś coś takiego i chyba to była wersja C4 lub C8 od jakiegoś monitora VGA.
    SławeK
  • #5
    wicekrtv
    Level 14  
    [quote="SlaweK"]A jesteś pewny że to HC05 a nie np HC08?
    Jakieś oznaczenia na uładzie czy zmazane wszystko.
    A tak ogólnie to do czego służy to urządzenie?
    Trochę mnie dziwi że potrzebujesz dobrać się tylko do eeproma a nie do pamięci programu.

    Sławku nie jestem pewny tego czy to 05 albo 08:(( urzadzenie sluzy do zadawania stopnia podzalu do syntezera motoroli (transceiver) a w eepromie sa zapisane nastawy. Moje domysly co do 05 wypuszczam bo w takich sterownikach z reguly byly hc05 (nawet we wspolczesnej seri GM300 radius) dlatego mysle ze to 05. A moze wiesz czy ktos ma rozpiske do tego cd 300 (moze to to samo??)
  • #6
    SlaweK
    Level 43  
    Jeśli chcesz to mam schematy CAR300 i CD300 ale są na typowej HC05B6 w PLCC52.

    SławeK
  • #7
    wicekrtv
    Level 14  
    [quote="SlaweK"]Jeśli chcesz to mam schematy CAR300 i CD300 ale są na typowej HC05B6 w PLCC52.

    schematy zawsze sie przydadza... ale w tej sytuacji chyba nie pomoga:(( no ale jezeli nie sprawi to Tobie problemu to przeslij mi je na priv. Ja tez mam pare schematow radii samochodowych (nawet wiecej niz pare ale nie pamietam jakie) Jezeli cos poszukujesz to daj znac.