AREK_GDYNIA wrote: Mialem kiedys podobny przypadek-silnik pracowal mimo odcietego elektrozaworu. Okazalo sie ,ze pompa zaciaga paliwo z weza powrotnego. Musisz w takim przypadku zalozyc zaworek zwrotny na powrocie. Koszt ok 10 PLN. Dla pewnosci zacisnij waz powrotny kombinerkami i odlacz elektrozawor. Powinien zgasnac po chwili.
Wisz co, może i coś w tym jest, mam problem z silnikiem, szarpie w przedziale 1500-2500obr., 3, 4, 5bieg, sprawdzony przepływomierz, wyczyszczony nastawnik itp a dalej szarpie, problem z alarmem powstał ponieważ przed czyszczeniem nastawnika nie można było nawiązać komunikacji z sterownikiem, zrywało połączenie itp, dopiero odłączenie alarmu pozwoliło na nawiązanie komunikacji ze sterownikiem, ale szarpanie było przed montażem alarmu, coś dzieje sie nie tak z silnikiem, na dodatek faluje na wolnych obrotach. Chce podłączyć alarm by było ok.