Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mini komputerek samochodowy.

domibros 27 Paź 2007 16:50 1646 11
  • #1 27 Paź 2007 16:50
    domibros
    Poziom 12  

Witam. Chcę stworzyć mini komputerek samochodowy do Opla Omegi w którym miałyby znajdować się następujące informacje :
    - godzina,data, temperatura wewnętrzna, temperatura zewnętrza i najważniejsze informacje z oryginalnego firmowego radia Opla (Dalco) które to niema swojego wyświetlacza i wysyła je za pomocą I²C (SCl, SDA i jakiegoś MRQ).

Chciałbym żeby było to na wyświetlaczu 2x16 i wyglądało tak https://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/wy_wietlacz_test_8586.jpg czyli w pierwszym wierszu godzina(stała), data i temperatury(sekwencyjnie) a w drugim informacje z radia.

Proszę o pomoc w skonstruowaniu. Niestety z programowania jestem zielony.

0 11
  • #2 28 Paź 2007 10:50
    Marczeli_P
    Poziom 20  

Fantazie juz masz, ale elektroda to nie koncert zyczen nikt nie napisze ci gotowego kodu i nie zaprojektuje urzadzenia. Trzeba siegnac po wiedze z tej dziedziny.

0
  • #4 28 Paź 2007 15:01
    domibros
    Poziom 12  

Wiem ale ja dopiero się uczę programowania więc nie jestem w stanie napisać programu. Dziękuję za linki ale niestety nic mi to nie mówi.
    http://www.eelkevisser.nl/fabio.html - tu jest strona która powinna pomóc.

Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc.

0
  • #5 28 Paź 2007 16:58
    me_super
    Poziom 29  

domibros napisał:
    Wiem ale ja dopiero się uczę programowania więc nie jestem w stanie napisać programu. Dziękuję za linki ale niestety nic mi to nie mówi.
    http://www.eelkevisser.nl/fabio.html - tu jest strona która powinna pomóc.

Jak Ci nic nie mówi, to zacznij się uczyć. Oczekujesz że ktoś za fraje zrobi to za Ciebie?

0
  • #6 29 Paź 2007 15:59
    domibros
    Poziom 12