Witam,
W mojej Hondzie Civic '91 nie działają kierunki i awaryjki (tak kupiłem kilka dni temu). Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i działają. Sprawdziłem też przekaźnik - zwiera cewkę, ale na wyjście daje wartość napięcia 0.01V. Nie jestem biegły w elektryce samochodowej, wiec mam pytanie, czy ten przekaźnik dobrze działa? (obiło mi się o uszy, ze niektóre samochody właśnie mają masę zwieraną).
Wg schematu elektrycznego nie ma więcej w instalacji kierunków innego przekaźnika. Jeżeli więc bezpieczniki i przekaźnik są w porządku, to prawdopodobnie jest jakaś przerwa na przewodach. A skoro takiego obrotu nabrała by sprawa, to jestem już przygotowany do założenia nowej instalacji do kierunków.
Przekaźnik to taki z 3 nóżkami - uniwersalny jak się wypowiedział o nim sprzedawca w sklepie.
Mam więc prośbę - jeżeli nie ma nikt pomysłu gdzie może być błąd - o rozrysowanie mi schematu instalacji, którą mógłbym poprowadzić na nowo.
W mojej Hondzie Civic '91 nie działają kierunki i awaryjki (tak kupiłem kilka dni temu). Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i działają. Sprawdziłem też przekaźnik - zwiera cewkę, ale na wyjście daje wartość napięcia 0.01V. Nie jestem biegły w elektryce samochodowej, wiec mam pytanie, czy ten przekaźnik dobrze działa? (obiło mi się o uszy, ze niektóre samochody właśnie mają masę zwieraną).
Wg schematu elektrycznego nie ma więcej w instalacji kierunków innego przekaźnika. Jeżeli więc bezpieczniki i przekaźnik są w porządku, to prawdopodobnie jest jakaś przerwa na przewodach. A skoro takiego obrotu nabrała by sprawa, to jestem już przygotowany do założenia nowej instalacji do kierunków.
Przekaźnik to taki z 3 nóżkami - uniwersalny jak się wypowiedział o nim sprzedawca w sklepie.
Mam więc prośbę - jeżeli nie ma nikt pomysłu gdzie może być błąd - o rozrysowanie mi schematu instalacji, którą mógłbym poprowadzić na nowo.