Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek Nissan Primera P11 97r

28 Paź 2007 10:42 10076 15
  • Poziom 10  
    Witam!
    Mam problem z centralnym zamkiem w Primerze P11 97r. Nie wiem jaki to model tego zamka gdyż auto od razu było z tym systemem. Wygląda na to ze pilot sie rozprogramował. Z kluczyka auto sie zamyka lecz nie reaguje na naciskanie przycisków w pilocie a baterie są nowe. Bardzo prosił bym o pomoc.
  • Poziom 42  
    A próbowałeś opcji "szukaj"
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zaprogramować pilota trzeba
  • Poziom 28  
    Zrób zdjęcie pilota.
  • Poziom 10  
    Oczywiście korzystalem z opcji Szukaj. I jedynie są informacje na dwa piloty dwuprzyciskowe. Poprzedni właściciel wraz z autem przekazal tylko jeden klucz i pilot na jeden przycisk. Bo tylko to miał.
  • Poziom 28  
    To nie jest fabryczny pilot. Musisz odnaleźć w samochodzie centralkę alarmu (sterownika, modułu, jak zwał, tak zwał) i sprawdzić po kolei sygnały na przewodach wychodzących z niej (zasilanie, sterowanie, itp).
  • Poziom 42  
    Czy na tym pilocie jest cokolwiek (jakiś miniaturowy napis) co by świadczyło, że to do nissana?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Oryginalny jest czarny na dwa przyciski jeden czerowny drugi czarny
  • Poziom 10  
    Na pilocie jest ledwo widoczny napis NATS. I to świadczy ze prawdopodobnie jest oryginalny. Z tego co wiem w Nissanie byly instalowane systemy zabezpieczeń NATS. Na kluczyku tez jest ten napis.
  • Poziom 10  
    jeśli można się dołączyć do tematu to bym prosił. Mam ten sam problem. Piloty posiadam aż 3, dwa są dwuprzyciskowe i jeden jednoprzyciskowy. Widnieje na nich napis NATS. Diody mrugają lecz w samochodzie nic nie reaguje. Co jest problemem. Poprzedni właściciel HOLENDER zapewniał że działają.
  • Poziom 10  
    Witam!!!
    Ja ten problem rozwiązałem dopiero gdy włożyłem piąty nowy komplet baterii.
    Okazało się że baterie muszą być dobrej jakości.
    Po włożeniu nowych baterii w pilocie powinna świecić czerwona dioda. Następnie należy przytrzymać przycisk (jest tylko jeden) do momentu w którym światła awaryjne zapalą się i zgasną.
    Po wykonaniu tych p.w. czynności u mnie działa.
  • Poziom 10  
    A jakiej marki kupiłeś baterie? Żebym na próżno nie wydawał kasy ;)
    I co z tymi pozostałymi dwoma kompletami? Dał mi je poprzedni właściciel. Może też powinny działać
  • Poziom 10  
    Ja kupuję takie: Energizer CR2016
    działają ok 10miesięcy.
    Raz kupiłem Maxell działały jedynie około 2 tygodnie.
    A z pozostałymi to nie mam pojęcia, gdyż ja posiadam tylko taki.
  • Poziom 9  
    Witam,
    również mam problem z pilotem. Mam pilot z dwoma przyciskami, dokładnie taki jak na zdjęciach poniżej
    Centralny zamek Nissan Primera P11 97r Centralny zamek Nissan Primera P11 97r

    Czy ktoś miał styczność z takim pilotem? Po kupnie samochodu działał, ale tylko z bardzo bliska, w zasadzie działał gdy było się w środku, więc została wymieniona bateria na nową, od tej pory nie działa wcale, więc podejrzewam, że się rozprogramował. Wydaje mi się, że nie jest to oryginalny pilot, ale może ktoś wie jak takie zaprogramować?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Szukaj dołożonej centralki i oznaczeń na niej.
  • Poziom 10  
    Sprawdź czy poprawnie zamontowałeś baterię.
    Ja u siebie rozwiązałem problem szybkiego rozładowywania baterii po przez zastosowanie zamiast 2x CR 2016 jedną szt CR2032 / popularna w płytach głównych PC/. Już działa bez wymiany około 2 lata bez problemowo.
    Natomiast mało prawdopodobne aby się pilot rozprogramował ponieważ to centralka zapamiętuje kod pilota a nie odwrotnie. Bynajmniej najczęściej tak jest.
    A co do zasięgu poszukaj centralki na lewym słupku mniej więcej pod skrzynką bezpieczników w oryginale tam montowano czy luźny czarny kabel nie jest uszkodzony, ten kabel robi za antenę.
    Wspomniałeś ze "działał gdy było się w środku" jak sprawdzałeś to miałeś kluczyk w stacyjce czy nie??