Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centralny zamek Nissan Primera P11 97r

lukashvip 28 Paź 2007 10:42 9713 15
  • #1 28 Paź 2007 10:42
    lukashvip
    Poziom 9  

    Witam!
    Mam problem z centralnym zamkiem w Primerze P11 97r. Nie wiem jaki to model tego zamka gdyż auto od razu było z tym systemem. Wygląda na to ze pilot sie rozprogramował. Z kluczyka auto sie zamyka lecz nie reaguje na naciskanie przycisków w pilocie a baterie są nowe. Bardzo prosił bym o pomoc.

    1 15
  • #2 28 Paź 2007 13:59
    autoas
    Poziom 42  

    A próbowałeś opcji "szukaj"

    0
  • #3 28 Paź 2007 14:05
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Zaprogramować pilota trzeba

    0
  • #4 28 Paź 2007 19:36
    mr-perch
    Poziom 28  

    Zrób zdjęcie pilota.

    0
  • #5 28 Paź 2007 19:39
    lukashvip
    Poziom 9  

    Oczywiście korzystalem z opcji Szukaj. I jedynie są informacje na dwa piloty dwuprzyciskowe. Poprzedni właściciel wraz z autem przekazal tylko jeden klucz i pilot na jeden przycisk. Bo tylko to miał.

    0
  • #6 28 Paź 2007 19:45
    mr-perch
    Poziom 28  

    To nie jest fabryczny pilot. Musisz odnaleźć w samochodzie centralkę alarmu (sterownika, modułu, jak zwał, tak zwał) i sprawdzić po kolei sygnały na przewodach wychodzących z niej (zasilanie, sterowanie, itp).

    0
  • #7 28 Paź 2007 19:48
    autoas
    Poziom 42  

    Czy na tym pilocie jest cokolwiek (jakiś miniaturowy napis) co by świadczyło, że to do nissana?

    0
  • #8 28 Paź 2007 20:46
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Oryginalny jest czarny na dwa przyciski jeden czerowny drugi czarny

    0
  • #9 28 Paź 2007 21:18
    lukashvip
    Poziom 9  

    Na pilocie jest ledwo widoczny napis NATS. I to świadczy ze prawdopodobnie jest oryginalny. Z tego co wiem w Nissanie byly instalowane systemy zabezpieczeń NATS. Na kluczyku tez jest ten napis.

    0
  • #10 30 Gru 2009 16:44
    scyzorykvc
    Poziom 10  

    jeśli można się dołączyć do tematu to bym prosił. Mam ten sam problem. Piloty posiadam aż 3, dwa są dwuprzyciskowe i jeden jednoprzyciskowy. Widnieje na nich napis NATS. Diody mrugają lecz w samochodzie nic nie reaguje. Co jest problemem. Poprzedni właściciel HOLENDER zapewniał że działają.

    0
  • #11 02 Sty 2010 20:24
    lukashvip
    Poziom 9  

    Witam!!!
    Ja ten problem rozwiązałem dopiero gdy włożyłem piąty nowy komplet baterii.
    Okazało się że baterie muszą być dobrej jakości.
    Po włożeniu nowych baterii w pilocie powinna świecić czerwona dioda. Następnie należy przytrzymać przycisk (jest tylko jeden) do momentu w którym światła awaryjne zapalą się i zgasną.
    Po wykonaniu tych p.w. czynności u mnie działa.

    0
  • #12 03 Sty 2010 14:33
    scyzorykvc
    Poziom 10  

    A jakiej marki kupiłeś baterie? Żebym na próżno nie wydawał kasy ;)
    I co z tymi pozostałymi dwoma kompletami? Dał mi je poprzedni właściciel. Może też powinny działać

    0
  • #13 06 Sty 2010 19:04
    lukashvip
    Poziom 9  

    Ja kupuję takie: Energizer CR2016
    działają ok 10miesięcy.
    Raz kupiłem Maxell działały jedynie około 2 tygodnie.
    A z pozostałymi to nie mam pojęcia, gdyż ja posiadam tylko taki.

    0
  • #14 12 Maj 2012 17:16
    godfather2008
    Poziom 8  

    Witam,
    również mam problem z pilotem. Mam pilot z dwoma przyciskami, dokładnie taki jak na zdjęciach poniżej
    Centralny zamek Nissan Primera P11 97r Centralny zamek Nissan Primera P11 97r

    Czy ktoś miał styczność z takim pilotem? Po kupnie samochodu działał, ale tylko z bardzo bliska, w zasadzie działał gdy było się w środku, więc została wymieniona bateria na nową, od tej pory nie działa wcale, więc podejrzewam, że się rozprogramował. Wydaje mi się, że nie jest to oryginalny pilot, ale może ktoś wie jak takie zaprogramować?

    0
  • #15 12 Maj 2012 20:56
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Szukaj dołożonej centralki i oznaczeń na niej.

    0
  • #16 12 Maj 2012 22:11
    lukashvip
    Poziom 9  

    Sprawdź czy poprawnie zamontowałeś baterię.
    Ja u siebie rozwiązałem problem szybkiego rozładowywania baterii po przez zastosowanie zamiast 2x CR 2016 jedną szt CR2032 / popularna w płytach głównych PC/. Już działa bez wymiany około 2 lata bez problemowo.
    Natomiast mało prawdopodobne aby się pilot rozprogramował ponieważ to centralka zapamiętuje kod pilota a nie odwrotnie. Bynajmniej najczęściej tak jest.
    A co do zasięgu poszukaj centralki na lewym słupku mniej więcej pod skrzynką bezpieczników w oryginale tam montowano czy luźny czarny kabel nie jest uszkodzony, ten kabel robi za antenę.
    Wspomniałeś ze "działał gdy było się w środku" jak sprawdzałeś to miałeś kluczyk w stacyjce czy nie??

    0