Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Dziwne zjawiska w działaniu sieci elektrycznych.

piotras 29 Oct 2007 18:40 3054 13
    piotras
    Level 10  
    Witam sznownych kolegów.
    Zaczne od początku...jestem studentem 3-go roku Politechniki Poznańskiej - wydz. Elektryczny, niestacjonarne. Prowadzący laboratoria z Metrologii wpadł na pomysł aby w ramach zajęć napisać "referat" j.w. Problem jest tej natury, że pracuję w handlu i nie bardzo mam bezpośredniego do czynienia z sieciami elektr. Mam prośbę, mianowicie może ktoś z Was fachowców pomoże i napisze kilka zdań o ciekawym jego zdaniem wydarzeniu elektrycznym. Opisze nieco jego przyczyny, przebiej oraz skutki. Za wszelką pomoc już teraz jestem niezmiernie wdzięczny i czekam na pomoc.
    pozdrawiam
    "Dziwne zjawiska w działaniu sieci elektrycznych. Przyczyny, przebieg i skutki. Opisać na podstawie włsnych doświadczeń i sugestii kolegów."
    Madrik
    moderator of Robotics
    Kilka tygodni temu w moim zakładzie zgłoszono dziwne zachowanie się części instalacji na jednym z warsztatów. Poszliśmy sprawdzić co się dzieje. Występowały duże wachania napięcia, ale tylko w obrębie jednej sekcji (kilka pomieszczeń na jednym zasileniu). świetlówki same gasły, potem znów się zapalały, czasem migały w dziwny sposób. Elektronarzędzia nie działały, lub działały nieprawidłowo. Wentylacja wariowała. Nie wiedzieliśmy co się dzieje. Istny duch w maszynie.