Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Grand Voyager 2.5TD-powyżej 2tys.obrotów traci moc!

PoLo-JaWoR 01 Lis 2007 22:37 9515 11
  • #1 01 Lis 2007 22:37
    PoLo-JaWoR
    Poziom 14  

    Witam ,mam problem z Chryslerem ... nie wiem ,czy to ma coś do tego ,ale pierwsza jazda po umyciu silnika juz taka była ,a mianowicie ... auto na każdym biegu ma przyśpieszenie tylko do DOKŁADNIE 2 tys. obrotów ,później też jakoś jedzie ,ale to już nie jest to samo ... ,pomóżcie mi proszę ,bo wziełem auto od rodziców ,żeby je umyć i nie potrzebnie myłem silnik ,no ale cóż ... stało się więc trzeba to teraz jakoś naprawić ... ,może komputer pomoże ,co ? Dodam jeszcze ,że cały czas świeciła mi się kontrolka oleju ,ale już przedmuchałem czyjnik sprężonym powietrzem i jest ok. Jest możliwość ,że auto takie jest przez to ,że coś zalałem ,jeżeli tak to co mam przeczyścić ? I czy jest to możliwe dlatego ,że olej jest tak z 1mm poniżej maximum.

    Acha i jeszcze coś : nie wiem czy to jest przepływomierz ,ale na takiej grubej róże ,obok akumulatora (któs kto widział te auto pod maską to wie o co chodzi) jest takie coś ,w co wchodzi wtyczka ... i nie wiem ,czy to nie jest czasem przepływomierz... jeżeli tak to dodam jeszcze ,że po odłączeniu tej wtyczki na wolnych obrotach z autem nic się nie dzieje ...

    Proszę o odpowiedź ,bo muszę to jak najszybciej zrobić ... ! Pozdrawiam

    1 11
  • Pomocny post
    #2 01 Lis 2007 23:32
    milejow
    Poziom 42  

    Podlaczyc pod komputer,odczytac usterki,usunac usterki i wykasowac(po skasowaniu silnik przestanie pracowac w trybie awaryjnym)

    0
  • #3 02 Lis 2007 10:56
    PoLo-JaWoR
    Poziom 14  

    Dzięki :) 3 pkt. dla Ciebie :)

    A czy jesteś pewien ,że to pomoże ?

    Pozdrawiam !

    0
  • Pomocny post
    #4 02 Lis 2007 11:40
    milejow
    Poziom 42  

    Jestem pewien,troche siedzialem w tych VM,ach

    0
  • #5 02 Lis 2007 18:20
    PoLo-JaWoR
    Poziom 14  

    To super ,a kojażysz może jaka może być cena takiej naprawy ? To się liczy jako normalny błąd (50 zł.) ,czy jakoś inaczej ... ,wiesz ,mam troche sprzętu do diagnostyki aut ,kilka interfejsów ,wtyczek ,itp. mam nawet wtyczkę ,która pasuje do Chryslera ,ale nie mam programu... skąd mogę wziąć jakiś program ,albo jak on się nazywa ? Odpowiedz mi jeszcze tylko na to ,podaruje Ci wszystkie swoje pkt. ,co prawda mam ich tylko 7 ,ale dam wszystko :)

    Dziękuję za odpowiedź,pozdrawiam !

    1
  • Pomocny post
    #6 02 Lis 2007 21:20
    milejow
    Poziom 42  

    Zatrzymaj sobie punkty.Jesli to model po95r.a mysle po twoim opisie,ze tak to tam jest popularne gniazdo standardu OBDII.VM,y czytalem bez wiekszych problemow KTSem BOSCHA.To powinno byc zwykle odczytanie zawartosci usterek w pamieci jedn.ster.Modele do95r mialy 2 gniazda diag.Pod maska na wiazce z komp(CHRYI)czarne i pod kierownica(CHRYII)niebieskie

    0
  • #7 02 Lis 2007 22:15
    PoLo-JaWoR
    Poziom 14  

    Hmm,czyli z tego co zrozumiałem to nie zrobię tego sam ,tak ? Mam poprostu interfejsy do BMW ,mam tez tachopro 2 ,a tak ze ross tech (program vag com) ,moj Chrysler jest z 1997 roku (buda) ,a silnik z 2000 r. ,złącze jest pod kierownicą ,jest to OBD II. Jest jakiś program ,dzięki któremu usunę tą usterkę ? Bo np. z Opla,VW czy Audi bez problemu kasuję błędy ,ABS ,poduszki ,sprawdzam faktyczny stan licznika ,itp. ,dlatego potrzebowałbym nazwę programu ,dzięki któremu to zrobię,bo obawiam się ,że 7 tys. na ten zestaw BOSHa nie załatwię ... :( hehe ,mam poprostu laptopa i wtyczkę pasującą to mojego auta ,co jeszcze potrzebuję ,żeby skasować ten błąd ?

    Proszę zerknąć tutaj - http://www.heka.warszawa.pl/images_testery/amx_530_1.jpg ,akurat znalazłem zdjęcie ... ,hehe ,któs robi coś laptopem ,poprzez złącze OBD II ,pod kierownicą ,akurat w takim aucie jak moje ... ,ciekawi mnie tylko jakim programem ...,tylko to bym chciał wiedzieć ... ,wydaje mi się ,że to ten program http://www.heka.warszawa.pl/images_testery/amx_530_2.jpg ,tylko zdjęcie jest tak małe ,że nie mogę odczytać nazwy ... :(

    Proszę o pomoc...

    A co do punktów to jak zauważyłeś ofiaruję Ci za każdym postem 3 ,a jak już obiecałem teraz ofiaruję jeszcze 7 :)

    Pozdrawiam .

    0
  • Pomocny post
    #8 02 Lis 2007 22:59
    milejow
    Poziom 42  

    Pracuje na modelu KTS 550 z oprogramowaniem ESI TRONIC.Nigdy nie dzialalem na jakichs allegrowych wynalazkach wiec w tym temacie niestety nie pomoge
    W tych dieslach elektronika jest bardzo czula na braki/zaklucenia informacji przesylanych do sterownika.Nastepuje wtedy wylaczenie pracy turbiny i przejscie systemu na prace w trybie awaryjnym.Umycie silnika moglo to spowodowac wiec trzeba wyczyscic zawartosc pamieci usterek.W wiekszosci podpiecie sie KTSem i reset to wydatek50zl

    0
  • #9 03 Lis 2007 16:31
    PoLo-JaWoR
    Poziom 14  

    Dobra,zbieram kase i lecę do warsztatu na kompa...dzięki za pomoc ! Pozdrawiam !

    0
  • #10 05 Lis 2007 18:46
    PoLo-JaWoR
    Poziom 14  

    Juz zdiagnozowalem ,jakis czujnik iglycy ,czy coś takiego . Szkoda tylko ,że komputer nie chce usunąć tego błędu. Pozostałych 5 usunął bez problemu ,a z tym sobie nie radzi ...

    0
  • #11 30 Lis 2007 23:10
    PoLo-JaWoR
    Poziom 14  

    Już po wszystkim :) ,w sumie to już jakieś 2 tyg. po :) ,zapomniałem się pochwalić - Wymieniłem pierwszy wtrysk (z czujnikiem położenia iglicy) ,zapłaciłem za używkę 400 zł. i już jest okej,dzięki za odpowiedz milejów !

    Pozdrawiam.

    0
  • #12 02 Lut 2014 14:59
    frutkosz111
    Poziom 9  

    Witam posiadam Chryslera Grand Voyagera i mam muła powyżej 2 tys. obrotów, turbina i intercoler ok. Przewody szczelne, wymieniłem całą wiązkę elektryczną silnika bo miałem przepaloną myślałem że to może być przyczyną ale nic, to samo. Zauważyłem że nie zapala się lampka CHECK, na kluczykowanie brak reakcji, z komputerem przez obd2 brak komunikacji. Czy to może mieć coś wspólnego z mocą?

    2