Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

sprzęt dla szkoły na 2 sale

DJ.KiteX 03 Nov 2007 13:02 2012 16
    DJ.KiteX
    Level 15  
    Witam:!::!:
    Potrzebuję nagłośnienia do szkoły, musi być uniwersalne, ponieważ mamy 2 sale gimastyczne:
    1 sala 15x10m na niej są dyskoteki i apele
    2 sala 30x50m tutaj odbywają sie ważne akademie itp. raczej nie przewiduje się dyskotek. Chcemy zakupić jakiś mikser do 1500zł i koncówke mocy tylko nie wiem dokladnie ile 2x200w to chyba mało 4x200w.:?::?:Kolumny najlepiej trójdrożne.I jakieś mikrofony mamy 2 firmy lesson i 2 mini na ucho Alpharda, potrzebujemy jeszcze pojemnościowy (tak to sie chyba nazywa) dla chóru.Jestem początkującym DJ-em i dlatego proszę o pomoc w dobraniu sprzętu podajcie jakieś typy, firmy. Tylko nie przesadzajcie z kasą.
    PANICZKAMIL
    Level 39  
    Najwygodniej by było Yamaszkę 5014 i kolumny powiedzmy LDM 151H - ostatnio taki zestaw sprzedaliśmy do straży pożarnej - mobilność,brzmienie,niska waga - tego potrzebowali - koszt około 5500zł bez mików.Pozdrawiam
    DJ.KiteX
    Level 15  
    PANICZKAMIL
    Level 39  
    Widze,ze jednak kryterium kosztowe wzięło góre bo Yamaszka 5014 to koszt około 3000zł i tu szukasz oszczędności a kolumny za 2550 jakoś przełknąłeś;)

Generalnie można jeszcze pomysleć na Phonickiem 1062 Deluxe zamiast tej Yamaszki jak ma być tanio - Phonic to około 1600zł przy mocy podanej 2x375wat ale tyle nie wyciąga(raczej cos koło 2x300) ale to i tak te LDMki ładnie napędzi.

Pozdrawiam
    Marcin Grabarz
    Level 24  
    Jesli chodzi o paczki to generalnie dobrze celujesz jesli myslisz o LDM.
    Natomiast stól polecałbym taki:
    http://sklep.fabrykadzwieku.net.pl/Naglosnienie/Miksery/ALLEN-HEATH-WZ1442-SL2.html
    lub ewentualnie jego drozsza wersje SL1.