Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Interfejs oprócz ST-6000

dsk 06 Lis 2007 21:58 9405 19
  • #1 06 Lis 2007 21:58
    dsk
    Poziom 10  

    Hej,

    Mamy w firmie, ST-6000, niestety interfejs ten moze i obsluguje duzo marek, ale tak naprawde to w wiekszosci samochodow mam dostepne opcje 1 i 2, czyli ogolne informacje

    Mało jest samochodow, w ktorych jest pełen wybór opcji, razem z regulacją.

    Jak na interfejs warty kilkanaście tysięcy to naprawde się zawiodłem, chyba ze ja coś źle robie !?

    Myślałem zeby zakupić jakis lepszy interfejs gdzie będe mógł dokonywać regulacji większosci europejskich samochodów, chodzi mi głównie o te znane marki jak audi, vw, ford, opel itd.

    Widzialem na allegro jakies interfejsy po kilkaset zlotych, ale czy one potrafia zapisywac, tzn regulowac ustawienia czy tylko odczyt ?

    Pozdrawiam i proszę o pomoc

    0 19
  • #2 06 Lis 2007 22:13
    SP7SEC
    Poziom 26  

    prawie sam sobie odpowiedziałeś, wszystko co uniwersalne to właśnie jest takie że ma tylko odczyt i kasowanie błędów , tylko dedykowane urządzenia do danej marki potrafią naprawdę wiele

    1
  • #3 07 Lis 2007 17:57
    dsk
    Poziom 10  

    ok, może polecicie mi jakies tansze urządzenia do wiekszosci europejskich marek ?

    mam nadzieje ze nie bedize trzeba kupować 5 różnych
    widzialem na allegro interfejsy typu euoscan, vag, tachopro
    warto to cos ? mozna tym regulowac cały sprzet czy tylko odczyt ?

    0
  • #4 07 Lis 2007 20:26
    SP7SEC
    Poziom 26  

    jedyne urządzenie które mogę polecić z allegro to x431 no może jeszcze vag a cała reszta to tylko odczyt i kasowanie ,pewnie ktoś powie że nie mam racji ale ja mam zwyczaj kupować wszystko co pojawi się na rynku i testuje potem ,,, wyciągam wnioski i z reguły jestem w plecy ale nikt mi nic nie wmówi pewnie następny do testów pójdzie nowy mega macs firmy gutmann przynajmniej ma ładny wygląd

    0
  • #5 08 Lis 2007 23:56
    dsk
    Poziom 10  

    dzeiki za odpowiedz,

    niestety narazie x431 nie jest w moim zasiegu, bo na st-6000 poszlo duzo kasy
    Mozesz mi cos napisac wiecej na temat VAG'a ?
    Nie ma z nim problemow ? mozna regulowac wiekszosc obslugiwanych samochodow ?

    Pozdrawiam

    0
  • #6 09 Lis 2007 07:57
    burza1979
    Poziom 13  

    Coś tam pomieszasz ale tylko w autkach do 2001r jak dobrze bedzie

    0
  • #8 10 Lis 2007 17:53
    dsk
    Poziom 10  

    dobra, polećcie mi moze jeszcze jakiś konkretny, sprawdzony interfejs pod tego vaga

    kupię go, i moze sie pozbęde jakos st-6000, a kupie x431

    chetni na st-6000 ? ;]

    0
  • #9 21 Mar 2010 15:11
    henek155
    Poziom 12  

    Chętnych na st 6000 raczej nie będzie ,sam z niewiedzy kupiłem ten złom :(

    0
  • #10 22 Mar 2010 15:11
    henek155
    Poziom 12  

    też będe musiał coś dokupić do tego st 6000.które z poniżej wymienionych mają funkcje regulacji i są godne uwagi?
    GUTMANN mega macs 50
    czy
    LUNCH x431
    a moze KTS 650 lub 340
    podobno najlepszym byłby mega macs 55 girmy GUTMANN ale cena 35 tyś .zwala z nóg
    wiec zostają pierwsze 3 pozycje

    0
  • #11 13 Kwi 2010 21:52
    aldehyd
    Poziom 9  

    nie bierzesz pod uwage mega macs 42- jakosciowo bardzo dobry i cena tez dosc przystepna...

    0
  • #13 14 Kwi 2010 06:39
    henek155
    Poziom 12  

    nie wiem jaka jest różnica pomiedzy mega macs 50 a 42 ale cena sie troche rózni

    0
  • #15 14 Kwi 2010 12:28
    carrot
    Moderator Samochody

    Interfejs do vag-com to sobie sam zlutujesz w pół godziny, a oprogramowanie z Ross-Tech za 100$ też nie zabija, ale zrobisz nim tylko grupę VW do 2001, później tylko po can, vcds z Adako to ok 2500, tańszy jest vcp z obd2.pl ok 600zł. Ale jeszcze raz mówię, tylko i wyłącznie do grupy VW, ale zrobisz wszystko
    Używam jeszcze cdif-a, i jest niezły jeśli chodzi o samochody francuskie i gm, ale na przykład nie dopiszesz klucza w kangoo I, w, II bez problemu, podobnie jest z Oplami, z drugiej strony kosztuje tylko 8 koła + abonament roczny 600, za tech2 do opla trzeba wywalić 15000, za clipa do renault porównywalną kwotę, a sprzęt musi zarobić na siebie i się zwracać

    0
  • #16 14 Kwi 2010 21:11
    aldehyd
    Poziom 9  

    henek155- różnica między mega macs 50 a 42 jest taka że mm42 nie ma multimetru i tylko to. możliwości diagnostyczne ma takie same jak 50.

    0
  • #17 14 Kwi 2010 22:54
    henek155
    Poziom 12  

    multimetru to by sie obeszło bo mam zwykłe,ale czy w 42 można oglądac parametry bierzące?

    0
  • #18 14 Kwi 2010 23:31
    aldehyd
    Poziom 9  

    oczywiscie ze mozna- cyfrowo i graficznie- 4 jednoczesnie.

    0
  • #19 17 Paź 2010 14:36
    zsarbinowski
    Poziom 2  

    Mam problem. Potrzebne mi jest oprogramowanie St 6000 92.12 lub 92.00.
    Po uszkodzieniu dysku w laptopie nie moge odzyskac danych do diagnozy samochodow ciezarowych. Jesli ktos moze mi pomoc z gory dziekuje.

    0
  • #20 17 Paź 2010 15:29
    henek155
    Poziom 12  

    niestety nie pomoge mam tylko osobowe i dostawcze z pakietem azja,do ciężarówek nie mam licencji

    0