Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skuter Peugeot Spitfighter 2 -zapłon!!!

08 Lis 2007 19:03 5780 6
  • Poziom 23  
    witam
    klient przypchał mi skuter z którym ''buja się'' od miesiąca po różnych fachowcach bez rezultatu
    problem wygląda następująco
    peugeot spitfighter 2 ''rzucił palenie'',zapalił i zgasł
    w jakimś serwisie motorowym stwierdzono uszkodzonie modułu
    klient kupił w necie jakiś używany ale wystąpił następny problem bo okazało się,że jest imobiliser w module i nie rozpoznaje on klucza
    co z tym zrobić?jak zaprogramować kluczyk albo jak podłączyć zwykły moduł(który też klient kupił lecz ma on inne wyprowadzenia)
    czy może ktoż posiada schemat modułu bez imo?
    dziękuję wszystkim za pomoc
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ile przewodów w oryginalnym module a ile w tym "zwykłym"?
    Zapewne będzie możliwość podstawienia tego bez immo
    Jeszcze jedno: bateryjny czy z magneta?
    Od czego jest ten moduł bez immo?
  • Poziom 23  
    moduł bez imo jest podobno też peugeota,to prostopadłościan o wymiarach ok 2x2x5cm o nr11,709,205,00 i posiada jeden 5-cio pinowy wtyk natomiast ten oryginalny jest trochę większy od paczki papierosów i ma przekrój owalu i dwa gniazda:jedne imo(sądząc pokablu) i drugie zapłonowe magneti marelli
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Dwa wyjścia:
    1Ktoś wywali immo lub naprawi oryginał
    2Potrzebny schemat instalacji lub przynajmniej układu zapłonu od tego drugiego motoru z którego jest moduł (potrzebny opis pinów) i podłaczyć "nowy" moduł na oryginalną instalację
  • Poziom 16  
    Jakiś czas temu miałem taki samproblem.
    Niestety orginalny moduł jest zalany jakimś twardym badziewiem i nie da się wyciąc z niego immobilisera. Musi być ten bez immo.
    A ten drugi jest podobny jak w Hondzie Lead.
    Nie wiem jak dalej poszło, bo urwał mi się kontakt.
  • Poziom 23  
    odświeżam temat
  • Moderator Samochody
    Dołączam sie do tematu, w nim jest fabryczne immo, zgubiłem kluczyk i myślę nad zastosowaniem zwykłego modułu zapłonowego i cewki butelkowej, bo dorobienie klucza w serwisie wołają 450 zł.

    Potrzebuje moduł który zwiększa napięcie z 1 do 12v bo takie przychodzą impulsy z impulsatora w silniku.