Witam,
nivomat, jeśli ktoś nie wie to układ automatycznego poziomowanie samochodu, u mnie w omedze jest taki układ, jest on bardzo prosty, czujnik na tylnym wahaczu, przekaźnik, kompresorek z elektrozaworem...
problem mój polega na tym że nie ważne czy kostka kompresora jest podłączona czy nie, gdy włożę przekaźnik i włącze zapłon, on stale cyka, łączy i rozłącza w nieskończoność. Czyli, cewka dostaje + i co się dalej dzieje? na którym układzie mam zwarcie? żadnego bezpiecznika nie wywala, przekaźnik jest bardzo prosty i na 100% sprawny, ma 4 nóżki
wrzucam schemat, od poz 537 to jest układ nivomatu, k21 to czujnik na tylnym wahaczu

nivomat, jeśli ktoś nie wie to układ automatycznego poziomowanie samochodu, u mnie w omedze jest taki układ, jest on bardzo prosty, czujnik na tylnym wahaczu, przekaźnik, kompresorek z elektrozaworem...
problem mój polega na tym że nie ważne czy kostka kompresora jest podłączona czy nie, gdy włożę przekaźnik i włącze zapłon, on stale cyka, łączy i rozłącza w nieskończoność. Czyli, cewka dostaje + i co się dalej dzieje? na którym układzie mam zwarcie? żadnego bezpiecznika nie wywala, przekaźnik jest bardzo prosty i na 100% sprawny, ma 4 nóżki
wrzucam schemat, od poz 537 to jest układ nivomatu, k21 to czujnik na tylnym wahaczu
