Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Unifon FARFISA PT510EW (4-ro żyłowa instalacja)

12 Lis 2007 12:36 10100 9
  • Poziom 2  
    Witam... (na wstępie chciałbym podkreślić, że jestem totalnym laikiem w tych sprawach)
    Mam problem z podłączeniem unifonu (jak w temacie)... Największym problemem z moim przypadku jest fakt, iż instalacja jest 4-ro żyłowa, a we wszystkich schematach mam podane 5-cio żyłowe połączenie.
    Unifon jaki teraz posiadam to chyba Laskomex ?? (chyba - bo nie ma na nim nazwy). Poniżej umieściłem fotki unifonów - mam nadzieję, że będzie to wystarczające aby mi pomóc.

Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 14  
    Niestety fotki są płatne (1pkt) popraw to napewno Ci ktoś pomoże
  • Pomocny dla użytkowników
    Z tego co można dojrzeć w tym starym, to instalacja jest 4-żyłowa. Dodatkowo zamontowany jest jakiś kondensator elektrolityczny.
    Przy nowym unifonie powinieneś mieć jakiś opis montażu (schemat podłączenia) lub chociaż, która końcówka do czego służy.

Według mnie w tym nowym to:
    1 - mikrofon
    2 - słuchawka
    3 - masa
    9 - dzwonek
    5 - zamek
  • Poziom 2  
    Oczywiście....
    Jak w temacie - instalacja jest 4-ro żyłowa.

Tylko fakt jest taki, że na schemacie dołączonym do unifonu powinien on być podłączony pod 5 żył... I tu zaczyna się problem

Pozdrawiam i mam nadzieję, że następne posty będą bardziej pomocne ;)
  • Poziom 14  
    Zgadzam się z przedmówcą co do oznaczenia zacisków w nowym unifonie.W starym od góry
    1 dzwonek
    2 słuchawka
    3 mikrofon
    4 masa(zwarta z jednym zamkiem- zacisk nr 6)
    5 zamek(przez kondensator z 2)

Obecnośc kondensatora wskazywałaby że jest to 4 na słuchawce (nie bardzo widac na zdjęciu -zakładam że połączone są zaciski 4 i 6)