Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kopnięta seria drukarek HP w sklepach

sieger 02 Gru 2003 19:03 4455 22
  • #1 02 Gru 2003 19:03
    sieger
    Poziom 24  

    W media markcie we Wrocławiu kupiłem dla znajomych drukarke HP DJ 5850 i okazało się, że ma zwalony firmware tak, że print server wogóle jest niedostępny. Jedyne co mi zaproponował serwis HP, to odesłanie urządzenia do Warszawy w celu wymiany oprogramowania.

  • #2 02 Gru 2003 19:26
    Picia136
    Poziom 25  

    a kiedy kupiles ta drukarke??????? Jak nie dluzej niz 7 dni to masz prawo do zwrotu w media markcie. Albo na wymiane na nowy sprzet.A jesli dluzej niz 7 dni to sproboj oddac do serwisu i zobacz co oni wymodza.Moze to faktycznie wina tego co mowia lecz nie koniecznie.Masz na gwarancji to sproboj oddac do serwisu

  • #3 03 Gru 2003 18:56
    sieger
    Poziom 24  

    Juz założone są atramenty i jak je wyjme na czas wysyłki, to nikt mi kasy nie zwróci jeśli wyschną, a jeśli zostawie w drukarce to mogą wylać i też to będzie moja wina, że nei zabezpieczyłem drukarki. Zwrot mam już z media ustawiony, tylko, że raczej alternatywy dla tego modelu za bardzo na rynku nie ma, tak, żeby zachować pełną funkcjonalność.

  • #4 03 Gru 2003 19:42
    chief
    Poziom 22  

    Ostatnio kupiłem 2 sztuki HP5510 i w obydwu przypadkach miałem problem z polskimi sterownikami (pod Win Me) po instalacji wywalało w Wordzie (tylko w nim) błąd Explorera jak chciało się drukować, jednak bez problemu działał na sterownikach w innym języku, jak również były problemy z intalacją drukarki. Na ang. chodzi bez zarzutu.

    chief

  • #5 03 Gru 2003 21:31
    draakul
    Poziom 20  

    To ja też miałem problemy z drukarkami HP.

    Kupiłem 3820 i wydrukowałem tylko 1 stronę (testową) - i padłą. Uszkodzenie elektroniki.

    Pojechała do Warszawy i za miesiąc wróciła inna drukarka - tym razem jako 5652. Byłem bardzo zadowolony do pierwszego uruchomienia.

    Ta nic nie wydrukowałą i następnego dnia po rozmowie z pomocą techniczną jechała do Warszawy.

    Po 2 miesiącach w końcu 3 drukarka z kolei działa wyśmienicie (tylko że byłem 2 miesiące bez drukarki za którą zapłaciłem).

    Teraz chłopaki z HP wyjmują tusze i odsyłają z tymi samymi - moje przeleżały tak 1 miesiąc w kartonie i lekko im pozasychały - akurat trafiłem na zmianę warunków gwarancji (z tuszami właśnie).

    Jestem jednak bardzo zadowolony z serwisu HP z ich profesjonalizmu w każdym szczególe. Miła obsługa i bardzo konkretne podejście do sprawy. Prz\y okazji dostałem też list w którym wyjaśniają całą sprawę i przepraszają.

    Były nerwy ale teraz jest wszystko OK.

  • #6 04 Gru 2003 23:47
    chryscio
    Poziom 15  

    Witam
    A to juz nie jedyny przypadek, kiedy cos kupionego w Marketach jest której kategorii jakości, ale jak widać jeszcze długo musimy się uczyć.
    Sąsiad kupił skaner i na drugi dzień juz go zawoził, całe szczęście, że brał za gotówkę i mógł sie postarać o jej zwrot. Kupił ten sam skaner w sklepie o 70 zł drożej, ale chodzi juz trzy miesiące. Cos w tym musi być.

  • #7 05 Gru 2003 15:56
    draakul
    Poziom 20  

    --> Chryscio

    Zwracam uwagę że ja drukarkę dostałem z Centrum Serwisowego HP a nie z Marketu. A też padła, więc nie mozna szukać analogii.

    Choć co do jakości sprzętu w promocji w Marketach to wiele słyszałem.

  • #8 05 Gru 2003 16:02
    PIOTREL
    Poziom 26  

    Teraz serwis HP nie naprawia drukarek . Wymienia je na nowe. Jak dasz z tuszami to Ci z nimi oddadzą. A co do marketów Media itp. to jest z nimi bardzo źle .

  • #9 05 Gru 2003 18:53
    marian-48
    Poziom 21  

    :arrow: Piotrel i tu się mylisz HP nie daje nowych drukarek tylko naprawione - mowa o drukarkach w okresie gwarancyjnym. Czyli jak masz pecha to możesz otrzymać starego rzęcha.Tak wygląda autoryzowany serwis HP właśnie mnie to spotkało :!:
    ... i jeszcze dodam, że zakupu dokonałem w firmie VOBIS i dodam że był to mój ostatni zakup :!: :!: :!:

  • #10 05 Gru 2003 19:25
    Krzysi0
    VIP Zasłużony dla elektroda

    marian-48 napisał:
    :arrow: Piotrel i tu się mylisz HP nie daje nowych drukarek tylko naprawione - mowa o drukarkach w okresie gwarancyjnym. Czyli jak masz pecha to możesz otrzymać starego rzęcha.Tak wygląda autoryzowany serwis HP właśnie mnie to spotkało :!:
    ... i jeszcze dodam, że zakupu dokonałem w firmie VOBIS i dodam że był to mój ostatni zakup :!: :!: :!:

    Na gorszą nie mogą Ci wymienić. Bynajmniej ja bym nie przyjoł czegoś takiego. Lepszy model to owszem ale nie jak to nazwałeś "stary rzęch".

  • #11 05 Gru 2003 22:04
    PIOTREL
    Poziom 26  

    Witam sam pracuje w sklepie i wysyłałem kilka drukarek . Zawsze klienci dostawali nowe. Mało tego gwarancja była liczona od nowa. Było stosowne pisemko do gwarancii z opisem .

  • #12 05 Gru 2003 23:22
    marian-48
    Poziom 21  

    :arrow: KrzysiO pisząc stary rzęch nie miałem na myśli wyglądu zewnętrznego tylko to co jest pod obudową. A spotkało mnie to naprawdę.Jeżeli VOBIS nie dotrzyma terminu drugiej naprawy to w przyszłym tygodniu założę temat odnośnie robienia w tzw [/I]konia[I] nabywców ich towarów. Podobną historię mieliśmy opisaną na forum- chodziło o przekręt z monitorem.

  • #13 06 Gru 2003 09:15
    chief
    Poziom 22  

    Ja oddawałem kilka razy hp na gwarancji do serwisu i w większości przypadków wróciły nowe (przynajmniej tak wyglądały), i sprawne jak na razie, choć w przypadku hp640C+ serwis stwierdził, że drukarka nie ma usterki i to są jej parametry (chodziło o to że drukując na papierze foto wszystko było rozmyte i niewidoczne), wymiana głowic pomogła.

    chief

  • #14 06 Gru 2003 23:14
    Zbynia
    Poziom 31  

    z hp nie miałem problemu(wymiana na nowy) ale słyszałem że vobis nie oddaje do serwisu tylko ma swój w którym hulaj dusza......
    zresztą było już cos o vobisie na forum(nic pozytywnego)

  • #15 08 Gru 2003 16:21
    sieger
    Poziom 24  

    Mój znajomy na dniach kupił w nowym salonie vobisa we Wrocłąwiu combo sony i trafiło ono do mnie, abym zamontował w kompie - worki foliowe styrane, te od kabla ATA i śrubek puste, kopertka od cd z softem już otwierana, dziadostwo potworne, jeszcze co choć nei mam potwierdzenia, to na boxie były fotografie napędów z opisanym przednim panelem napisami sony i duże czerwone liczby z prędkościami, a napęd w pudełku nie ma napisów tak jakby to był OEM zamiast boxa, ale nie jestem pewien czy to na 100% oszustwo sklepu czy taka seria zrobiona przez sony.

  • #16 09 Gru 2003 11:33
    bblo
    Poziom 13  

    Ponieważ pracuję w APP (autoryzowanym punkcie przyjęć) HP rozwieję wasze wątpliwości:
    Sprzęt gwarancyjny przyjmowany w każdym z punktów, na terenie całego kraju, zostaje wysłany do Centrum Serwisowego w W-wie, gdzie zostaje naprawiony. Klient dostaje sprzęt sprawny, ale nie jest powiedziane , że dostanie z powrotem egzeplarz, który reklamował. Sporadycznie zdarza się, iż HP wysyła fabrycznie nową sztukę. Niestety ostatnio okres oczekiwania na naprawę uległ wydłużeniu i oscyluje w okolicach miesiąca. Centrala w Warszawie tłumaczy ten fakt tym, iż długo trwają formalności celne dotyczące części, sprowadzanych z Niemiec i co za tym idzie okres naprawy ulega wydłużeniu. Niestety mimo licznych interwencji punktów regionalnych, sytuacja związana z czasem naprawy nie uległa poprawie i jedyne co mogę zalecić, to nękanie Biura Obsługi Klienta HP w W-wie :!: :!: :!: ....

  • #17 09 Gru 2003 15:17
    marian-48
    Poziom 21  

    :arrow: bblo pierwsza naprawa HP3325 trwała ponad 30 dni po odebraniu stwierdziłem, że jest nie moja.Wydrukowałem dwie strony i zauważyłem, że drukuje nie tak.Na następny dzień byłem z wydrukiem w sklepie i sprzedawca poinformował mnie że to wina pojemnika z czarnym tuszem i to nie podlega gwarancji ( pojemniki zostały także podmienione ).Uzgodniłem, że drukarkę przywiozę za trzy dni ( była mi potrzebna). Po powrocie do domu stwierdziłem że przestała wogóle drukować. Zawiozłem ją do sklepu i czekam już trzeci tydzień a drukarki niet. I ta zabawa zaczyna mnie wkurzać. Naprawa praktycznie trwa już drugi miesiąc. Zaczynam podejrzewać że ktoś mnie robi w tzw konia zwłaszcza że gwarancja się skończyła. Ja mogę mieć pretensje tylko do sprzedawcy a nie do HP ( a kto zwróci mi za koszty dzwonienia do serwisu centralnego). Może mi poradzisz co mam robić dalej :?:

  • #18 11 Gru 2003 08:49
    kosmita
    VIP Zasłużony dla elektroda

    czesc.. Czemu wy w ogole cos probojeie z HP zalatwic: poczytajcie sobie jake sa teraz przepisy: wyjasnie chodzi o niezgodnosc artykulu z umowa sprzeddazy i to sklep ma obowiazek wam udowodnic ze cos jest z waszej winy a drukarka ktora ma drukowac a nie drukuje to idealny przypadek... po pierwszej naprawie jak dzieje sie to drugi raz to rzadacie gotowki i juz... dodam jeszcze ze do was nalezy wybor czy sprzet ma byc naprawiany czy zmieniony na fabrycznie nowy tej samej klasy lub lepszy... z gwarantem nie ma co rozmawiac bo automatycznie przyjmuje sie warunki gwarancji..
    Pozdrawiam

    PS a to cytaty z stron feder=acji konsumenta:
    "Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli:
    1) towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową i jednocześnie
    2) niezgodność ta istniała w chwili wydania towaru.

    W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.

    Niezgodność z umową jest innym pojęciem niż wada towaru - w zakres tego pojęcia wchodzą także braki ilościowe. Towar należy uznać za niezgodny z umową, gdy nie posiada właściwości w niej określonych, nawet jeżeli brak zgodności nie ma znaczenia dla wartości czy użyteczności towaru. Natomiast nie stanowi niezgodności z umową wada, która została w umowie przewidziana lub która jest zwykłą właściwością danego towaru.

    Ustawa wprowadza domniemania, które mają ułatwić ustalenie, czy towar jest zgodny z umową. Jeżeli jednak umowa jest na tyle konkretna, że łatwo stwierdzić, że towar jest z nią niezgodny, to nie ma potrzeby stosowania domniemań, np. zamawiamy ciepłą zupę a dostajemy zimną rybę – towar jest niewątpliwie niezgodny z umową.:

    w ogole radze poczytac : http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=140

  • #19 11 Gru 2003 18:00
    _MarSs_
    Poziom 16  

    Panowie, jeśli chodzi o nowe drukarki HP to szczerze polecam najwyższą ostrożność przy ich obsłudze. Osobiście stwierdziłem, że ładunki elektrostatyczne wywołane chodzeniem po poliestrowej wykładzinie dywanowej w butach o gumowej/ plastikowej podeszwie moga być "śmiercionośne" dla drukarki HP.
    W trakcie wymiany pojemnika w jednym z firmowych HPków 5xxx przeskoczyła mi iskierka od palca do drukarki i od tego momentu jedyne co drukarka prezentowała to migające diody.
    Pomimo, że są obudowane szczelnie plastikiem polecam ostrozność.
    Pozdrawiam

  • #20 13 Gru 2003 08:44
    bblo
    Poziom 13  

    >marian-48 - materiały ekploatacyjne ( czyli także tusze ) podlegają 3. miesięcznej gwarancji sprzedawcy, więc jeżeli nie są starsze niż 3 miesiące, sprzedawca ma obowiązek je wymienić ....

  • #21 13 Gru 2003 09:27
    kosmita
    VIP Zasłużony dla elektroda

    bblo napisał:
    materiały ekploatacyjne ( czyli także tusze ) podlegają 3. miesięcznej gwarancji sprzedawcy, więc jeżeli nie są starsze niż 3 miesiące, sprzedawca ma obowiązek je wymienić ....
    a kto i gdzie tak powiedzial????

    cytat ze strony federacji konsumentów:
    "Udzielanie gwarancji w obrocie konsumenckim reguluje art. 13 ustawy. W odróżnieniu od uprzednio obowiązujących w tej materii przepisów, ustawa nie przewiduje nałożenia na gwaranta żadnych minimalnych wymagań dotyczących załatwiania reklamacji z tego tytułu. Należy podkreślić, że ( podobnie jak poprzednio) udzielenie gwarancji jakości na towar nie jest obligatoryjne."

    poza tym to producent udziela gwarancji nie sprzedawca no chyba ze jest on jednoczesnie producentem, wiec powiedz mi z jakiej racji sklep jest gwarantm??

    a tu jeszcze jedna perelka z tejze strony:
    "Wyłącznie w przypadku udzielenia gwarancji przez sprzedawcę, jest on zobowiązany potwierdzić fakt zawarcia umowy gwarancyjnej poprzez wręczenie dokumentu gwarancyjnego,(nie ma takiego obowiązku producent, importer, dystrybutor, udzielający tzw. gwarancji komercjalnej). W tym jedynie zakresie zachowano poprzednio obowiązującą zasadę pisemnej gwarancji"

    Wiec jesli nie ma takiego dokumentu to sprzedawca moze powiedziec :czesc i czolem...

    pozdrawiam

  • #22 18 Gru 2003 23:28
    bblo
    Poziom 13  

    kosmita napisał:
    Wyłącznie w przypadku udzielenia gwarancji przez sprzedawcę, jest on zobowiązany potwierdzić fakt zawarcia umowy gwarancyjnej poprzez wręczenie dokumentu gwarancyjnego,(nie ma takiego obowiązku producent, importer, dystrybutor, udzielający tzw. gwarancji komercjalnej). W tym jedynie zakresie zachowano poprzednio obowiązującą zasadę pisemnej gwarancji"

    Wiec jesli nie ma takiego dokumentu to sprzedawca moze powiedziec :czesc i czolem...[/quote]

    Tylko, że w karcie gw. jest jasno sformułowane, iż to właśnie sprzedawca ponosi odpowiedzialność za tusze, pod czym jednocześnie się podpisują : sprzedawca i kupujący.

  • #23 19 Gru 2003 09:01
    kosmita
    VIP Zasłużony dla elektroda

    bblo napisał:
    Tylko, że w karcie gw. jest jasno sformułowane, iż to właśnie sprzedawca ponosi odpowiedzialność za tusze, pod czym jednocześnie się podpisują : sprzedawca i kupujący.


    o tym nie wiedzialem 8O

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo